اجرای ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۱ در سال ۱۴۰۲

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش بودجه در این منطقه، گفت: علاوه بر اینکه بودجه این منطقه نسبت به سال‌های گذشته حدود ۳.۵ برابر از نظر مبلغ افزایش پیدا کرده است، حدود ۱۵۰ میلیارد تومان نیز در سال ۱۴۰۲ برای اجرای پروژه‌های عمرانی در نظر خواهیم گرفت.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با ارائه گزارش عملکرد شهرداری منطقه ۱۱ روز گذشته _جمعه سوم دی_ در حاشیه نماز جمعه غرب، اظهار کرد: پیرو گزارش‌های شهردار اصفهان در قالب برنامه «۳۶۵ شبانه‌روز به احترام مردم اصفهان» منطقه ۱۱ به عنوان یکی از مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان با هماهنگی ستاد نماز جمعه غرب اصفهان گزارشی از عملکرد و اقدامات منطقه را قبل از خطبه‌های نماز جمعه به مردم ارائه کردم.

وی با اشاره به رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص حمایت و توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار گفت: ارائه رویکردهای توسعه‌ای در منطقه ۱۱ که از مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار است و مشکلات خاص خود را دارد باعث رضایت شهروندان این منطقه طی یک‌سال گذشته شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در خصوص موضوع محله‌محوری در این منطقه گفت: در این منطقه پروژه‌های عمرانی از جمله افتتاح مجموعه‌های ورزشی و احداث چند خیابان طی یک‌سال گذشته انجام شده است که شاخص آن زیرسازی آسفالت معابر بود که مورد استقبال و رضایت شهروندان قرار گرفت و میزان آن از نظر وزنی چهار برابر در مقایسه با دوره قبل بوده است، بدان معنا که طی یک‌سال گذشته در این منطقه به اندازه دوره چهار ساله قبل، آسفالت انجام شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی از جمله یادواره ۵۰۰ شهید این منطقه و اجرای مراسم گوناگون به مناسبت اعیاد در مجموعه‌های فرهنگی باعث خشنودی و رضایت شهروندان این منطقه نیز شده است.

محمدحسینی با اشاره به شعار «اصفهان من، شهر زندگی» در این دوره مدیریت شهری اصفهان، افزود: شهرداری اصفهان در مناطق و محلات مختلف به‌دنبال ارتقای کیفیت زندگی مردم است، از این‌رو منطقه ۱۱ با برطرف کردن ضعف‌های خدماتی و آزادسازی گلوگاه‌ها که در حال حاضر وجود دارد و تعیین تکلیف زمین‌ها و ساختمان‌های نیمه‌ساخت و رها شده تلاش می‌کند در تمام ابعاد منطقه را به رشد قابل توجهی برساند.

وی تصریح کرد: در بحث شهرسازی سعی کردیم با حضور مسئولان استان از جمله استاندار و فرماندار اصفهان در این منطقه و بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان که به طور مستمر در حال رصد و پیگیری امور این منطقه هستند، دغدغه شهروندان در حوزه شهرسازی نیز تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه رضایت مردم طی یک‌سال گذشته از مجموعه شورای ششم و شهردار اصفهان و منطقه ۱۱ خوب بوده است، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که برای سال ۱۴۰۱ و سال‌های بعد داریم بتوانیم برنامه توسعه را هر سال به انجام برسانیم.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزایش رقم بودجه این منطقه را عاملی برای توسعه آن برشمرد و تاکید کرد: علاوه بر اینکه بودجه این منطقه نسبت به سال‌های گذشته حدود ۳.۵ برابر از نظر مبلغ افزایش پیدا کرده است، حدود ۱۵۰ میلیارد تومان نیز در سال ۱۴۰۲ برای اجرای پروژه‌های عمرانی در نظر خواهیم گرفت.

اجرای ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۱ در سال ۱۴۰۲

کد خبر 628836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.