اشتیاق و امید سیتی برای جذب بلینگهام

تیم منچسترسیتی تنها یکی از مشتریان هافبک انگلیسی دورتموند است و امید دارد بتواند این بازیکن را جذب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، پپ گواردیولا و منچسترسیتی مصمم هستند تا در مبارزه برای جذب جود بلینگهام پیروز شوند و این بازیکن انگلیسی را به اتحاد ببرند.

هافبک بروسیا دورتموند با ۱۹ سال سن، محبوب‌ترین بازیکن بازار کنونی نقل و انتقالات است و در حال حاضر برای او برچسب صد میلیون یورویی تعیین شده. باشگاه‌های متعددی ازجمله لیورپول، منچستریونایتد، چلسی، پاری سن ژرمن، رئال مادرید و منچسترسیتی در نظر دارند تا این ستاره را در اختیار بگیرند و در حال حاضر لیورپول بیشترین شانس را برای خرید بلینگهام دارد.

با این حال باشگاه منچسترسیتی علی‌رغم علاقه لیورپول دست از خواسته خود نکشیده و امیدوار است که انگیزه کار کردن با پپ گواردیولا باعث شود تا بلینگهام در تصمیم کنونی خود تجدید نظر کند. این بدین معناست که بلینگهام پیشنهادات لیورپول و رئال مادرید را نادیده بگیرد.

گفته شده است که ترنت الکساندر آرنولد و جردن هندرسون، بازیکنان لیورپولی تیم ملی انگلیس در جریان برگزاری رقابت‌های جام جهانی و در اردو تیم ملی این کشور، تلاش کرده‌اند بلینگهام، هم‌تیمی خود در تیم ملی را راضی کنند تا به لیورپول برود.

یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها درباره احتمال خرید بلینگهام گفته است: نمی دانم که جود در ژانویه در بازار در دسترس است یا خیر. ما به دنبال به خدمت گرفتن و هستیم و از نظر ورزشی آماده‌ایم تا او به جمع ما اضافه شود.

بازیکن تیم دورتموند هنوز تصمیم نهایی خود را اعلام نکرده و باشگاه آلمانی نیز امیدوار است تا بتواند او را حفظ کند. با این حال بعید است که زنبورها به دلیل مسائل مالی و ورزشی قادر به نگه داشتن بلینگهام باشند و بالاخره این ستاره جوان انگلیسی راهی تیم جدیدی خواهد شد. باشگاه‌های مطرح اروپا در حال تلاش هستند و باید ببینیم در نهایت مهمترین انتقال پنجره نقل و انتقالات مربوط به کدام تیم می‌شود.

کد خبر 628828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.