ورودی شهرها با نام شهدا مزین شود

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: به‌منظور اهمیت احساسات و عواطف پاک شهروندان ولایت‌مدار و متدین شهرکرد، پیشنهاد می‌شود در ورودی شهر از سمت میدان قمر بنی‌هاشم (ع) به سمت میدان معلم، تمثال نورانی سرداران شهید این شهر نصب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد چراغپور امروز _شنبه سوم دی‌_ در جمع خبرنگاران، با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر مدیریت سالن‌های ورزشی شهرکرد، اظهار کرد: مناسب‌سازی و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی سالن‌های ورزشی شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: وظیفه داریم شهردار را در انجام برنامه‌ها همراهی و حمایت کنیم و تلاش می‌کنیم تا خدمات به صورت عادلانه در مناطق مختلف شهر توزیع شود.

چراغپور تصریح کرد: ورودی شهرها از سالیان گذشته همیشه مزین به تصاویری از شهدای ارزشمند دفاع مقدس بوده است، لذا به‌منظور اهمیت احساسات و عواطف پاک شهروندان ولایت‌مدار و متدین شهرکرد، پیشنهاد می‌شود در ورودی شهر از سمت میدان قمر بنی‌هاشم (ع) به سمت میدان معلم، تمثال نورانی سرداران شهید این شهر نصب شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری آینده‌ای روشن را با هم‌افزایی بین اعضای شورای ششم برای شهر متصور شد و اظهار کرد: با پایان یافتن انتخابات هیئت رئیسه سال دوم دوره ششم شورای اسلامی شهرکرد، رقابت پایان یافت و در حال حاضر رفاقت برای پیشرفت، آبادانی و خدمت به مردم از سر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهرکرد دارای ظرفیت‌های فراوانی در ابعاد گوناگون است که اعضای شورای ششم می‌توانند با عملکرد صحیح به رشد این ظرفیت‌ها کمک کرده و موجب پیشرفت شهر شوند؛ گردشگری در توسعه شهری شهرکرد مؤثر است، گفت: در این بین گردشگری طبیعت مؤثرترین نوع گردشگری در جذب گردشگران به شهرکرد است که برای توسعه زیرساخت‌های آن و تغییر و تحولات اجتماعی و اقتصادی شهری شهرکرد عملکرد شورای شهر به سهم خود حائز اهمیت خواهد بود.

چراغپور تصریح کرد: انتظار داریم به شهرکرد در مسائل اقتصادی نگاهی ویژه شود تا با تلاش بتوانیم شاهد رشد و توسعه شهر باشیم.

وی گفت: در مراحل مختلف استان و شهر شهرکرد به عنوان قطب‌های مختلف گردشگری، کشاورزی و صنعتی معرفی شده‌اند اما این معرفی تنها در حد نام‌گذاری بود و هیچ اقدام و حمایت خاصی از استان نشده است، بنابراین باید تعیین تکلیف شود که استان ظرفیت پیشرفت در چه حوزه‌ای را دارد و مورد حمایت مسئولان کشوری قرار گیرد.

چراغپور با اشاره به ضرورت راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در کوی نمدمالان افزود: کوی نمدمالان و محوطه میدان بوعلی‌سینا یک محله قدیمی است که می‌تواند در راستای راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 628803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.