تشکیل ستاد بحران شهرداری/ ادامه فعالیت نیروهای خدمات‌رسان در پی برودت هوا

شهردار شهرکرد با بیان اینکه به دنبال بارش برف ستاد بحران شهرداری تشکیل شده است، گفت: با توجه به برودت هوا از امشب، نیروهای اجرایی و خدمات‌رسان به منظور ادامه عملیات شن‌پاشی و نمک‌پاشی در سطح شهر فعال خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _شنبه سوم دی‌ماه_ در جمع خبرنگاران، با تشکر از صبوری شهروندان هنگام بارش برف، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و تشکیل ستاد بحران شهرداری، اعضای ستاد بحران به همراه نیروهای خدمات شهری از شب گذشته و همزمان با آغاز بارش برف جهت برف‌روبی خیابان‌ها در سطح شهر حضور داشتند.

وی افزود: عملیات شن‌پاشی و نمک‌پاشی انجام شد، اما با آغاز مجدد بارش برف از صبح امروز تردد در خیابان‌های اصلی و معابر فرعی با کندی همراه و موجب کدورت خاطر برخی از شهروندان شد؛ لذا ضمن عذرخواهی از شهروندان و تشکر از صبر و حوصله آنها، تقاضا می‌شود همچون گذشته مدیریت شهری را همراهی و با صبوری خود شهرداری را کمک کنند تا خدمات‌رسانی را با سرعت بیشتری انجام دهد.

شهردار شهرکرد از شهروندان درخواست کرد ضمن رعایت نکات ایمنی در روزهای برفی از قرار دادن زباله و ریختن برف در داخل جوی‌ها و جداول و پارک خودروها زیر درختان جدا خودداری کنند.

واحدیان تاکید کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری جهت دریافت تماس‌های مردمی فعال و پاسخگوی مشکلات است و با توجه به برودت هوا از امشب، نیروهای اجرایی و خدمات‌رسان شهرداری در سطح شهر برای ادامه عملیات شن‌پاشی و نمک‌پاشی در سطح معابر و کوچه‌ها، فعال خواهند بود.

وی با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در شهر موجب می‌شود تمام شهروندان پویایی و زنده بودن را احساس کنند، گفت: ضرورت دارد در تدوین بودجه ۱۴۰۲، معتمدان محلی و اهل فن و تخصص شناسایی شوند تا ساختار بودجه با مشارکت شهروندان شکل بگیرد و اطمینان به مجموعه شهرداری حاصل شود.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: باید نقش مردم و مشارکت آنها در تدوین برنامه‌های شهری به عنوان وظیفه اصلی مدیریت شهری سرلوحه کارها قرار گیرد.

واحدیان با اشاره به ضرورت جذب سرمایه‌گذار جهت توسعه شهر، افزود: دیدگاه شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌ها جذب سرمایه‌گذار است و طرح‌های سرمایه‌گذاری باید به منظور توسعه شهر مدنظر قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: در کنار رویکردهای مطرح دیگر باید رویکرد پیشگیرانه نیز مدنظر قرار گیرد و با فرهنگ‌سازی از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری شود، در این راستا همکاری لازم را با پلیس انجام می‌دهیم.

کد خبر 628787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.