ستاره آرژانتینی قصد خداحافظی ندارد!

آنخل دی‌ماریا که با آرژانتین قهرمانی جام‌جهانی را تجربه‌ کرده است، اعلام کرده قصد خداحافظی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «آنخل دی‌ماریا» مهاجم یوونتوس علی‌رغم قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ از انجام بازی‌های ملی برای آرژانتین بازنشسته نخواهد شد.

این وینگر آرژانتینی، گل دوم کشورش را در فینال مقابل فرانسه به ثمر رساند و سپس در دقیقه ۶۴ تعویض شد، به همین دلیل مجبور شد که درام باقی‌مانده را از روی نیمکت تماشا کند.

در نهایت آن‌ها فاتح جام‌جهانی قطر شدند و پس از کسب بزرگ‌ترین جایزه فوتبال، این بازیکن ۳۴ ساله ممکن است تمایل داشته باشد که کفش‌هایش را آویزان کند. با این حال به گفته گاستون ای دول، روزنامه‌نگار شبکه TyC Sports آرژانتین، دی ماریا می‌خواهد به عنوان یک بازیکن در تیم ملی فوتبال آرژانتین باقی بماند تا بتواند از زندگی به عنوان قهرمان جهان لذت ببرد.

دی ماریا از زمان نخستین بازی خود در سال ۲۰۰۸، یکی از اعضای کلیدی تیم آرژانتین بود و ۱۲۹ بار بازی کرد، به‌تازگی نیز در فینال جام جهانی و فینالیسیما گلزنی کرد، همچنین در فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۱ برنده شد.

جالب این‌جاست که هم‌تیمی ۳۵ ساله او لیونل مسی نیز با ذکر دلایل مشابه، اعلام کرده است که بازنشسته نخواهد شد. او درواقع گفت: می‌خواهم به عنوان یک قهرمان به بازی خود ادامه دهم.

پس از لذت بردن از تمام جشن‌های خود در خانه، دی‌ماریا به زودی باید به ایتالیا برگردد زیرا یوونتوس در چهارم ژانویه در سری آ با کرمونز بازی می‌کند.

کد خبر 628781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.