اجرای طرح شناسایی معابر خاکی شهر زرند

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند گفت: تاکنون بیش از ۲۴ محله در طرح شناسایی کوچه‌های خاکی شهر، مورد ارزیابی کارشناسان شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا ولیخانی امروز _ شنبه سوم دی‌ماه _ در نشست کارگروه فنی و عمرانی شهرداری زرند که به منظور شناسایی کوچه‌های خاکی سطح شهر برگزار شده بود، اظهار کرد: اجرای عدالت در فعالیت‌های عمرانی اولویت شهرداری است.

وی افزود: این کارگروه با هدف نیازسنجی، طراحی و نظارت بر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی سطح شهر تشکیل شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند خاطرنشان کرد: تعامل میان مدیریت شهری و برنامه‌ریزی شهری از ضرورت‌های شهرداری است و باید برنامه‌ریزی‌های واقع‌گرا با نگاه به آینده در مدیریت شهری لحاظ شود.

ولیخانی ادامه داد: یکی از اهداف تشکیل این کارگروه همفکری و همراهی در زمینه فعالیت‌های عمرانی و افزایش سطح خدمات به شهروندان است.

وی تصریح کرد: بیش از ۲۴ محله مورد رصد و ارزیابی کارشناسان شهرداری قرار گرفته است و در حال پیاده‌سازی اطلاعات و تهیه آلبوم محلات مختلف شهر هستیم. شناسایی معابر خاکی با مساحت دقیق، شناسایی مشکلات محله‌های شهر، شناسایی معارض معابر از جمله تیرهای برق و تلفن و شناسایی کوچه‌های بدون تابلو از اهداف این کارگروه است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند با بیان اینکه با اجرای این طرح می‌توانیم خدمات موثرتری را به شهروندان ارائه کنیم، گفت: عملیات ساماندهی، خاک‌برداری، شن‌ریزی، تسطیح و آماده‌سازی معابر بافت فرسوده سطح شهر در دست اجرا است.

وی افزود: بیش از ۶۰ هزار مترمربع از معابر بافت فرسوده سطح شهر در حال آماده‌سازی برای آسفالت است.

کد خبر 628772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.