استفاده از زنجیرچرخ در محورهای اصفهان ضروری است/امدادرسانی به ۳۸۶ خودرو

رئیس پلیس‌ راه استان اصفهان گفت: با توجه به بارش برف شب گذشته که امروز نیز ادامه دارد، در محورهای غرب و جنوب غرب استان شاهد بارش شدید برف هستیم؛ تردد خودروها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بارش برف در محورهای غربی استان اصفهان، اظهار کرد: با توجه به بارش برف شب گذشته که امروز نیز ادامه دارد، در محورهای غرب و جنوب غرب استان شاهد بارش شدید برف هستیم که تردد خودروها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: درحال‌حاضر شاهد بارش برف در محورها و گردنه‌های برفی استان اصفهان هستیم؛ رانندگانی که قصد عبور از محورهای استان اصفهان را دارند، باید از وضعیت راه‌ها اطلاع کسب کنند و به همراه داشتن زنجیر چرخ و استفاده از آن را مورد توجه قرار دهند، همچنین از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان با بیان اینکه شب گذشته به ۳۸۶ دستگاه خودرو در محورهای استان امدادرسانی شده است، تصریح کرد: امدادرسانی به خودروها در محورهای نجف‌آباد، داران-الیگودرز، گردنه قرقچی، گردنه ملااحمد، گردنه ظفرقند و محور سمیرم صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تمام محورهای استان اصفهان باز و تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، از این رو با توجه به سخت بودن شرایط رانندگی در محورهای کوهستانی غرب و جنوب استان توصیه می‌کنیم رانندگان از ترددهای غیرضروری به این مناطق خودداری کنند.

کد خبر 628750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.