تا ساعاتی دیگر ترافیک روانی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود

سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: نیروهای خدمات شهری در پی بارش سنگین برف، برف‌روبی و نمک‌پاشی را در خیابان‌های اصلی سطح شهر آغاز کرده‌اند و تا ساعاتی دیگر ترافیک روانی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهروز محمدپور امروز _شنبه سوم دی‌ماه_ در جمع خبرنگاران، با اشاره به بارش برف و اقدامات شهرداری برای بازگشایی معابر، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، ستاد بحران شهرداری فعال شده و از زمان آغاز بارش‌ها با ۸۰ نیرو و ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

وی افزود: همزمان با آغاز بارش برف از شب گذشته، برف‌روبی و نمک‌پاشی در معابر و خیابان‌های شهر انجام شده است، اما با آغاز مجدد بارش‌ها از صبح امروز شن و نمک پاشیده شده در خیابان‌ها زیر برف دفن شد؛ لذا تا زمانی که بارش‌ها ادامه داشته باشد شن و نمک‌پاشی مؤثر نیست.

سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات شهری برف‌روبی و نمک‌پاشی را در خیابان‌های اصلی شهر آغاز کرده‌اند و تا ساعاتی دیگر ترافیک روانی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود، سپس برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر فرعی انجام می‌شود.

محمدپور از شهروندان خواست مشکلات خود را به سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد اطلاع دهند تا موارد در اسرع وقت پیگیری شود.

وی گفت: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی در روزهای برفی به جای استفاده از خودروی شخصی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده و در صورت ضرورت از پارک خودروها زیر درختان خودداری کنند، زیرا با توجه به بارش سنگین برف امکان شکستن شاخه‌های درختان وجود دارد.

به گزارش ایمنا، شهرکرد از شب گذشته تا صبح امروز شاهد بارش برف بوده است.

کد خبر 628747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.