ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود که به دنبال گلزنی پس از دو تساوی بدون گل متوالی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان در شروع مجدد لیگ برتر به نظر آماده و سر حال بود اما با این وجود بی دقتی مهره‌های هجومی این تیم در بازی با ملوان همه چیز را خراب کرد و اختلاف سپاهان با صدر کمتر نشد. پس از دو بازی عدم توفیق در گلزنی، حالا بازی با نفت مسجد سلیمان بهترین فرصت برای گل‌نزن‌های سپاهان است که جبران مافات کنند، هرچند هرچقدر به نفت گل بزنند، امتیازات از دست رفته در آن دو بازی بازنمی‌گردد.

سپاهان در شرایطی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که احتمالاً یاسین سلمانی و مانوئل فرناندز را به دلیل نرسیدن به شرایط بازی حداقل از ابتدا در ترکیب نخواهد داشت اما سایر بازیکنان آماده جدال عصر امروز هستند.

نیازمند به دنبال سومین کلین‌شیت متوالی

پیام نیازمند هرچند در ابتدای بازگشتش به سپاهان در چند بازی متوالی نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد اما هرچه که بود در دو بازی آخر مقابل ملوان و نفت مسجد سلیمان این اتفاق برای پیام رخ داد و گلی دریافت نکرد. دروازه‌بان ملی پوش سپاهان حالا مقابل نفت مسجد سلیمان امیدوار است هم کلین شیت کند هم تیمش پیروز میدان شود.

خط دفاعی با دفاع چپ جدید

در خط دفاعی سپاهان به احتمال فراوان زوج رناتو داسیلویرا و محمد دانشگر برای هفتمین بازی متوالی در ترکیب ثابت قرار خواهند داشت و رامین رضائیان به عنوان دفاع راست ثابت سپاهان در این فصل بازی می‌کند. اما پست دفاع چپ که در طول فصل بیشترین تغییر را داشته است در بازی قبل دوباره به میلاد زکی پور رسید تا امید نورافکن یک خط جلوتر در پست هافبک میانی به بازی گرفته شود. برای بازی با نفت مسجد سلیمان هم به احتمال زیاد میلاد زکی پور دفاع چپ سپاهان خواهد بود.

مثلث میانی سپاهان با یک مهره جدید

امید نورافکن در بازی با ملوان برای اولین بار در این فصل از ابتدا در پست هافبک به کار گرفته شد و البته عملکرد نسبتاً خوبی هم داشت. همین عملکرد خوب احتمالاً باعث خواهد شد مورایس مجدداً از او در کنار محمد کریمی و مسعود ریگی به عنوان هافبک‌های تیم بازی بگیرد. در سپاهان یاسین سلمانی و مانوئل فرناندز هم انتخاب‌های دیگر مورایس در صورت داشتن شرایط بازی خواهند بود.

آخرین فرصت برای گل زدن

در خط حمله سپاهان امکان تغییر وجود دارد زیرا در بازی قبل مقابل ملوان، با وجود ایجاد کردن موقعیت‌های زیاد اما هیچکدام از مهره‌های هجومی سپاهان موفق به گلزنی نشدند تا این تیم دو امتیاز دیگر هم از دست بدهد. با این حال ممکن است مورایس مجدداً از شهریار مغانلو به عنوان مهاجم نوک استفاده کند و احتمالاً اگر او در این بازی هم موفق به گلزنی نشود، عیسی مرادی از بازی بعد جانشین او شود. در دو سوی خط حمله نیز الویس کامسوبا در سمت راست و محمد علی نژاد در سمت چپ شانس بیشتری برای بازی کردن دارند.

ترکیب احتمال سپاهان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، میلاد زکی پور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، امید نورافکن، الویس کامسوبا، محمد علی نژاد و شهریار مغانلو

کد خبر 628683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.