طاهری: سپاهان را به خوبی آنالیز کردیم

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: سپاهان را آنالیز و نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کردیم، باتوجه به شناختی که اشکش، سرمربی تیم ما از سپاهان دارد امیدواریم بازی درگیرانه‌ای به نمایش بگذاریم. محروم و مصدوم هم نداریم و تمام بازیکنان را برای بازی فردا در اختیار داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا طاهری، مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری قبل از بازی با سپاهان، اظهار کرد: ابتدا تشکر می‌کنم از زحمات رضا مهاجری، تیم را با شرایطی که وجود داشت، در لیگ برتر حفظ کردند و اتفاقاتی افتاد که دیگر نشد با این مربی ادامه دهیم و امیدواریم در ادامه راه موفق باشد.

وی ادامه داد: سپاهان را آنالیز و نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کردیم، با توجه به شناختی که اشکش، سرمربی تیم ما از سپاهان دارد امیدواریم بازی درگیرانه‌ای به نمایش بگذاریم. محروم و مصدوم هم نداریم و تمام بازیکنان را برای بازی فردا در اختیار داریم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر حواشی که در تیمشان به وجود آمده، تصریح کرد: اگر اجازه دهید سوالات در خصوص بازی را جواب دهم، فقط باید بگویم در هیئت مدیره باشگاه به این نتیجه رسیدند که شجاعی مدیرعامل باشد و اشکش با کارنامه خوبی که دارد هدایت تیم را برعهده گرفت. اشکش در لیگ یک ۴۱ هفته نباخته و این رکورد باعث انگیزه می‌شود.

کد خبر 628654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.