۷ تیم حاضر در جام باشگاه‌های ۲۰۲۲ جهان مشخص شدند

وداد کازابلانکا مراکش، رئال‌مادرید اسپانیا، فلامینگو برزیل، الاهلی مصر، اوکلند استرالیا، سیاتل‌ساندرز آمریکا و الهلال عربستان تیم‌های حاضر در جام‌ باشگاه‌های ۲۰۲۲ جهان به‌میزبانی مراکش هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۲ از یکم تا یازدهم ماه‌فوریه ۲۰۲۳ (دوازدهم تا بیست‌ودوم بهمن‌ماه) با حضور رئال‌مادرید اسپانیا، فلامینگو برزیل، وداد کازابلانکا مراکش (میزبان)، الاهلی مصر، اوکلند استرالیا، سیاتل‌ساندرز آمریکا و الهلال عربستان به میزبانی کشور مراکش برگزار می‌شود.

به‌جز کنفدراسیون فوتبال آسیا که به‌دلیل تغییرات چارچوب و فرمت خود از سایر قاره‌ها عقب افتاده است، سایر کنفدراسیون‌ها از مدت‌ها قبل نمایندگان‌شان را برای جام باشگاه‌های جهان در دوره جدید مشخص و معرفی کرده بودند.

لیگ‌قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا که از سال گذشته شروع شده، هنوز به پایان نرسیده و تا سال آینده ادامه خواهد داشت. با توجه به این مسئله، کمیته مسابقات رسماً اعلام کرد که الهلال عربستان قهرمان دوره گذشته لیگ‌قهرمانان آسیا را برای دومین‌سال متوالی به جام‌جهانی باشگاه‌ها معرفی می‌کند.

به‌علت تغییرات در رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا و تغییر تقویم این رقابت‌ها از اواخر زمستان به اوایل پاییز، مسابقات فصل ۲۰۲۲ هنوز به اتمام نرسیده و تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت.

کد خبر 628633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.