شاهد هیچ اقدامی در باز آفرینی بافت فرسوده در مناطق کم برخوردار نیستیم

عضوشورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در دهه گذشته شاهد هیچ اقدامی در خصوص بازآفرینی بافت فرسوده برای محلات کم برخوردار نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صفری امروز_ جمعه دوم دی‌ماه _ در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست مشترک با علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز افتخار می‌کنیم که نماینده ما در مجلس شورای اسلامی در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند حامی ما در رفع مشکلات شهری باشد.

وی ادامه داد: از نماینده‌ای که در سال‌های گذشته مدیریت وزارتخانه را برعهده داشته است می‌توان درخواست‌هایی کرد که به نفع شهر و شهروندان باشد و این امر برای ما بسیار ارزشمند است.

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر با اشاره به پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری و تأخیر نداشتن در پرداخت گفت: از زحمات شهردار اردبیل در تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگری شهرداری زودتر از تمامی اداره‌ها تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در طول دهه گذشته در خصوص بازآفرینی بافت فرسوده در مناطق کم برخوردار هیچ اقداماتی برای مناطق کم برخوردار انجام نشده است و درآمد شهرداری از صدور پروانه است که صدور پروانه برای این مناطق بسیار بسیار کم است.

صفری اضافه کرد: از نماینده مردمی اردبیل درخواست داریم با اخذ مجوز برای پرداخت وام کم بهره برای حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار می‌توان شهروندان این مناطق را به بازسازی و نوسازی و درنهایت بازگشایی تشویق کرد.

فوتبال شهرداری اردبیل را حمایت کنید

سجاد محمدحسن‌پور، عضو شورای شهر اردبیل نیز با اشاره به نشست مشترک اعضای شورای شهر با علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس گفت: در کمیسیون فرهنگی شورای شهر برای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهر ۲۰۰ میلیارد ریال بودجه اختصاص دادیم که توانستیم اقدامات مؤثری در این حوزه‌ها انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در شهر اردبیل موانعی در مسیر فوتبال شهرداری اردبیل وجود دارد، افزود: برای تقویت و تسهیل مسیر توسعه ورزش فوتبال جوانان شهرداری نیازمند حمایت در سطح ملی هستیم.

کد خبر 628620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.