ذوب‌آهن صفر _ پیکان ۳/پیکان تیم‌های مدعی را یکی پس از دیگری شکست می‌دهد

تیم والیبال زنان ذوب‌آهن در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان مقابل پیکان به میدان رفتند که در سه ست متوالی شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال زنان ذوب‌آهن امروز _جمعه دوم دی‌ماه_ در جریان هفته دهم لیگ برتر والیبال زنان از ساعت ۱۳ مقابل پیکان به میدان رفتند که با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند.

در ست اول بازی دو تیم تا امتیاز ۳ پایاپای پیش آمدند، اما پیکانی‌ها ۴ امتیاز اختلاف ایجاد کردند تا سرمربی ذوب‌آهن تایم استراحت بگیرد. پیکانی‌ها در دفاع و حمله بازی بهتری ارائه می‌دهند، تهرانی‌ها ۸ اختلاف امتیاز ایجاد کردند تا ذوبی‌ها دوباره تایم استراحت بگیرند. در حالی که پیکانی‌ها به امتیاز ۲۰ رسیدند، امتیاز گاندو ها هنوز تک‌رقمی است. در نهایت ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ به سود پیکان تمام شد.

در ست دوم پیکانی‌ها خیلی زود اختلاف امتیاز ایجاد کردند، سرمربی ذوب‌آهن قصد دارد با تعویض در بازیکنان روند امتیازگیری تیم حریف را قطع کند، تهرانی‌ها ۶ اختلاف امتیاز ایجاد کردند. گاندوها باوجود اینکه عقب هستند، اما عملکرد بهتری نسبت به ست اول به نمایش گذاشتند. بازی با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به سود پیکان است و ذوبی‌ها تایم استراحت گرفتند. گاندوها اختلاف امتیاز را به عدد ۳ کاهش دادند تا این بار پیکانی‌ها مجبور شوند تایم استراحت بگیرند. ذوب‌آهن با وجود اینکه در این ست عملکرد خوبی داشت، اما بازی را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ واگذار کرد.

در ست سوم بازی گاندوها عملکرد خیلی خوبی دارند و جنگنده‌تر بازی می‌کنند، ذوبی‌ها اجازه نمی‌دادند اختلاف امتیاز از عدد یک بیشتر شود. کاپیتان تیم ذوب‌آهن به علت مصدومیت از بازی بیرون رفت‌، پیکانی‌ها ۴ اختلاف امتیاز به وجود آوردند و سرمربی ذوب‌آهن تایم استراحت گرفت. کاپیتان ذوبی‌ها به زمین آمد و در نهایت این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ به سود پیکان تمام شد.

کد خبر 628601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.