سپاهان با ۱۲ باشگاه در سطح جهان روابط خواهرخواندگی دارد/ ارتباطمان با باشگاه‌ها تداوم دارد

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: در ارتباط با سیاست‌های راهبردی باشگاه سپاهان، ارتباطات بین‌المللی به‌عنوان یک عنصر تعیین‌کننده و مهم مورد توجه است و بر همین اساس، باشگاه سپاهان در حال حاضر با حدود ۱۲ باشگاه در سطح جهان ارتباطات بین‌المللی و تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی دارد که تداوم خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ساکت پس از دیدار دوستانه امید سپاهان و جوانان زنیت روسیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ارتباط با سیاست‌های راهبردی باشگاه سپاهان، ارتباطات بین‌المللی به‌عنوان یک عنصر تعیین‌کننده و مهم مورد توجه است و بر همین اساس، باشگاه سپاهان در حال حاضر با حدود ۱۲ باشگاه در سطح جهان ارتباطات بین‌المللی و تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی دارد. یکی از آن‌ها به تیم زنیت سن‌پترزبورگ روسیه مربوط می‌شود. از حدود یک سال قبل این قرارداد امضا شده و تا این لحظه، چندین رویداد ورزشی میان دو باشگاه انجام شده است.

وی با اشاره به روابط باشگاه سپاهان و زنیت که در گذشته هم با دیگر برنامه‌ها برای تعامل بیشتر همراه شده است، افزود: تیم ۱۷ساله‌های سپاهان در تورنمنتی که سن‌پترزبورگ میزبان آن بود حضور یافت. همچنین گروهی از کارشناسان ما در حوزه فوتبال پایه از آکادمی و مجموع فعالیت‌های زنیت بازدید کردند و با جلسات هم‌اندیشی با مسئولان مربوطه حوزه فوتبال پایه زنیت به تبادل تجربیات، دیدگاه‌ها و برنامه‌ها پرداختند. جمعی از کارشناسان فوتبال پایه زنیت در اصفهان حضور پیدا کردند و در یک کارگاه آموزشی، آخرین اطلاعات و دانش خود را در حوزه استعدادیابی و پرورش استعدادها در اختیار مربیان سپاهان قرار دادند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به برنامه‌های باشگاه زنیت در اردوی تیم جوانان به میزبانی سپاهان تصریح کرد: در حال حاضر نیز، تیم جوانان زنیت سن‌پترزبورگ در اصفهان است و در کمپ اختصاصی باشگاه سپاهان در مجموعه ورزشی صفائیه مبارکه اردوی سازمان‌یافته تمرینی و مسابقات دوستانه را پشت سر گذاشته و علاوه بر آن، از آثار باستانی و تاریخی استان اصفهان بازدید کردند.

محمدرضا ساکت با تاکید بر ادامه یافتن این روابط در دیگر حوزه‌ها میان باشگاه‌های خواهرخوانده خاطرنشان کرد: این برنامه در حوزه بانوان و آقایان در تیم‌های مختلف جزو دستورکار باشگاه سپاهان قرار دارد که به مرور زمان در قالب یک برنامه سه‌ساله عملیاتی خواهد شد. البته چندی قبل هم باشگاه النجف عراق در کمپ اختصاصی سپاهان حضور داشت و دوران آماده‌سازی خود را گذراند که به‌دنبال این موضوع تیم‌های آکادمی سپاهان به نجف عراق سفر کردند. تمامی این مسائل در چارچوب ارتباطات بین‌المللی است که به‌عنوان رویکرد مهم فنی و ورزشی در باشگاه سپاهان بوده و در آینده نیز خواهد بود.

وی درباره دیدار دوستانه بزرگسالان سپاهان و زنیت، زمان اعلام‌شده از سوی باشگاه روسی و تعویق این بازی در ماه‌های گذشته، اظهار کرد: به‌تعویق افتادن بازی دوستانه بزرگسالان سپاهان و زنیت به‌دلیل تغییر برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و لیگ برتر ایران بوده است. با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های اولیه‌ای که بین دو طرف انجام گرفته، زمینه برگزاری بازی‌های دوستانه سپاهان و زنیت فراهم شده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: یکی دیگر از پروژه‌های مطرح، حضور بانوان دو باشگاه در اصفهان و سن‌پترزبورگ در زمان‌های مقرر است.

محمدرضا ساکت در پاسخ به این پرسش که آیا زمان اعلام‌شده از سوی باشگاه زنیت برای بازی دوستانه بزرگسالان باز هم دچار تغییر خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های مراجع بالاتر ازجمله سازمان لیگ و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته و همچنین هماهنگی‌ها، بیست‌وهشتم بهمن برای برگزاری بازی دوستانه به‌عنوان یک برنامه بلندمدت در دستورکار قرار دارد.

وی در پایان، با تایید صحبت خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه دیدار دوستانه سپاهان ــ زنیت در روز بیست‌وهشتم بهمن در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود گفت: بله، ان‌شاءالله.

کد خبر 628503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.