پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس وارد گناباد شد

پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میان استقبال آحاد مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی گناباد، عصر امروز پنجشنبه یکم دی وارد این شهرستان در جنوب خراسان رضوی شد.

به گزارش ایمنا، پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از ورود به گناباد، در محل گلزار شهدای بهشت قاسم این شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

رضا نصیری اظهار کرد: آیین وداع و تجدید بیعت با شهید گمنام دوران دفاع مقدس همراه با دعای کمیل پنجشنبه‌شب با حضور آحاد مختلف مردم همیشه در صحنه و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل مسجد علمدار شهرستان گناباد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس چهار روز آینده در شهرهای گناباد، بیدخت، کاخک و روشناوند و همچنین تعدادی از روستاهای بخش‌های مرکزی و کاخک تشییع می‌شود که مردم با شرکت پرشور در این آیین با آرمان‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید بیعت می‌کنند.

فرماندار گناباد تصریح کرد: این شهید گمنام دوران دفاع مقدس سال ۱۳۶۱ و در عملیات رمضان به شهادت رسید و در هنگام شهادت، ۲۸ساله بوده است.

گفتنی است پیکر این شهید گمنام پس از تشییع در شهرستان گناباد به شهرستان مشهد مقدس انتقال می‌یابد و هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در این شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

۱۶ شهید گمنام در پنج نقطه شهرهای گناباد، کاخک، بیدخت و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان گناباد طی سال‌های گذشته تشییع و تدفین شده‌اند.

منبع: ایرنا

کد خبر 628502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.