محموله ۱۲میلیاردی سیگار قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه‌جانبه ماموران انتظامی این استان در یک عملیات منسجم پلیسی، محل دپوی یک میلیون و ۱۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان قشم شناسایی و محموله یادشده کشف و توقیف شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی قشم در راستای مقابله جدی و قاطع با پدیده قاچاق کالا و ارز، با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، یک بارانداز و محل دپوی کالای قاچاق را در شهر لافت شناسایی کردند و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با تشکیل تیمی شامل همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و پاسگاه لافت به محل اعزام شدند و در بازرسی از یک انبار، تعداد یک میلیون و ۱۴۰ هزار نخ سیگار خارجی به نشان‌های مختلف قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله قاچاق کشف‌شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی، ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

جعفری با بیان اینکه پلیس تمام توان و تلاش خود را در مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز به‌کار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، افزود: همه دستگاه‌های مسئول نیز باید در مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز به‌خوبی با اجرای به‌موقع و درست وظایف خود نقش تکمیلی را ایفا کنند و در این مسیر سخت یاریگر پلیس باشند.

گفتنی است جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از تنگه هرمز به‌موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 628499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.