عصرانه خبری شهرهای ایران در یکم دی‌

در این بسته خبری، از بازگشت مالکیت زمین ۷۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری مهاباد تا افزایش ۴۷درصدی بودجه قطار شهری تبریز و اضافه شدن هفت دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر صدرا را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته، شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بودند. در این بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران)، سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مالکیت زمین ۷۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری مهاباد بازگشت

بابک رستم‌پور، شهردار مهاباد، گفت: مالکیت زمین ۷۰۰ میلیارد تومانی در یکی از مناطق اصلی این شهر با حکم دیوان عالی کشور به این نهاد بازگشته است.


افزایش ۴۷درصدی بودجه قطار شهری تبریز طی سال آینده

یعقوب وحیدکیا، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تبریز، از پیش‌بینی افزایش ۴۷درصدی بودجه قطار شهری تبریز برای سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این موضوع در هیئت‌مدیره به‌تصویب رسیده و مبلغ آن ۳,۷۳۶ میلیارد تومان است.

۷ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر صدرا اضافه شد

پرنیان، شهردار صدرا، پنجشنبه یکم دی‌ماه در آیین بزرگداشت هفته حمل‌ونقل و با اشاره به اضافه شدن ۷ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی صدرا بیان کرد: یکی از زیرساخت‌های توسعه پایدار، توسعه حمل‌ونقل عمومی در راستای تسهیل تردد شهروندان و خدمت‌رسانی به عموم مردم است.‌

نصب لوله انتقال آب میدان خاتم‌الانبیا (ص) در راستای رفع مشکل نقاط آبگیر

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند، گفت: عملیات ترمیم خط و لوله‌گذاری بخشی از میدان خاتم‌الانبیا (ص) برای انتقال آب‌های سطحی ضلع غربی میدان با هدف رفع مشکل نقاط آبگیر و برطرف شدن آب‌گرفتگی‌های احتمالی انجام شد.

جانمایی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس شهرکرد

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد، گفت: جانمایی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس با توجه به شرایط آب‌وهوایی شهر در اولویت شهرداری است.

جانمایی مراکز غربالگری و گرمخانه در کاشان

حسن بخشنده‌امنیه، شهردار کاشان، با اشاره به ضرورت ایجاد گرمخانه و بررسی جانمایی آن در شهر گفت: احداث چنین مراکزی علاوه بر وظیفه قانونی و حاکمیتی، یک رسالت انسانی و اخلاقی به‌شمار می‌رود.

فرصت یک‌هفته‌ای شهرداری رفسنجان به شهروندان و صنوف برای پاکسازی تبلیغات محیطی غیرمجاز

احمد غلامحسینی، معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: شهروندان و صنوف مختلف رفسنجانی به مدت یک هفته فرصت دارند که برای پاکسازی تبلیغات خود اقدام کنند؛ در غیر این صورت این کار توسط نیروهای خدمات شهری انجام خواهد شد و صاحبان تبلیغات جریمه خواهند شد.‌

کد خبر 628494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.