مدیرعامل سپاهان زمان بازی دوستانه سپاهان مقابل زنیت را تایید کرد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با توجه به برنامه‌های مراجع بالاتر ازجمله سازمان لیگ و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، تاریخ بیست‌وهشتم بهمن برای برگزاری بازی دوستانه به‌عنوان یک برنامه بلندمدت در دستورکار قرار دارد. ان‌شاءالله در این زمان، سپاهان و زنیت در نقش جهان برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ساکت در جریان بازی دوستانه امید سپاهان برابر جوانان زنیت روسیه در جمع خبرنگاران درباره دیدار دوستانه بزرگسالان سپاهان و زنیت، زمان اعلام‌شده از سوی باشگاه روسی و تعویق این بازی در ماه‌های گذشته اظهار کرد: به‌تعویق افتادن بازی دوستانه بزرگسالان سپاهان و زنیت به‌دلیل تغییر برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و لیگ برتر ایران بوده است. با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های اولیه بین دو طرف، زمینه برگزاری بازی‌های دوستانه سپاهان و زنیت فراهم شده است.

وی افزود: یکی دیگر از پروژه‌های دیگرمان حضور بانوان دو باشگاه در اصفهان و سن‌پترزبورگ در زمان‌های مقرر است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا زمان اعلام‌شده از سوی باشگاه زنیت برای بازی دوستانه بزرگسالان باز هم دچار تغییر خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های مراجع بالاتر ازجمله سازمان لیگ و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته و همچنین انجام هماهنگی‌ها، تاریخ بیست‌وهشتم بهمن برای برگزاری بازی دوستانه به‌عنوان یک برنامه بلندمدت در دستورکار قرار دارد.

محمدرضا ساکت در پایان با تایید صحبت خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه دیدار دوستانه سپاهان ــ زنیت در روز بیست‌وهشتم بهمن در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود، گفت: بله، ان‌شاءالله.

کد خبر 628493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.