کشف ۱۲ اسلحه جنگی و شکاری از یک منزل مسکونی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یک فروشنده غیرمجاز سلاح و مهمات و کشف ۱۲ اسلحه جنگی و شکاری در بازرسی از منزل وی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران کلانتری ۳۶ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از فعالیت فردی در زمینه نگهداری و فروش سلاح و مهمات جنگی و شکاری مطلع و بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع، وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و شناسایی مخفیگاه متهم طی هماهنگی با مرجع قضائی این فرد را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند، ادامه داد: مأموران در این عملیات دو قبضه اسلحه کلت جنگی، شش قبضه کلت بادی و چهار قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه فشنگ‌های مربوطه که به طور ماهرانه‌ای در مخفیگاه فرد متهم جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: متهم به جرم خرید و فروش انواع سلاح گرم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که امنیت و آرامش شهروندان را مختل کند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 628482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.