کشف محموله قاچاق ۱۰ میلیاردی در چهارمحال‌وبختیاری

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: محموله قاچاق ۱۰ میلیاردی در چهارمحال‌ و بختیاری کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار منوچهر امان‌اللهی امروز -پنجشنبه یکم دی ماه- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک محموله قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محور لردگان-بروجن کشف شد.

وی اضافه کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت و با بازرسی در محور لردگان‌-بروجن، یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات موفق پلیسی متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در بازرسی از این خودرو، بار قاچاق شامل ۲۲ قالب صابون، ۱۴ قطعه لوازم یدکی خودرو، یک دستگاه تلویزیون، سه دستگاه کولر گازی، ۳۲ عدد ابزار آلات، ۱۵۷ دستگاه لوازم خانگی، چهار دستگاه یخچال، ۱۱۴ کارتن انواع مواد خوراکی، همگی فاقد مدارک گمرکی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال کشف و یک متهم دستگیر شد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، به قاچاقچیان کالا هشدار داد فراجا برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در زمینه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و گسترش اشتغال با تمام توان با این افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.

دستگیری سارق داخل خودرو در شهرکرد

سرهنگ کورش بهرامی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: یک سارق داخل خودرو دستگیر و ۲۱ فقره سرقت در این شهرستان کشف شد.

وی گفت: در پی افزایش سرقت‌های سریالی داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی، جهت پیشگیری و کشف سرقت‌های یاد شده، مراتب در دستور کار مأمورین تجسس این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرکرد افزود: مأموران کلانتری ۱۱ شهرکرد با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک متهم را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.

کد خبر 628474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.