کریس رونالدو در آستانه پیوستن به النصر عربستان+عکس

در ساعات اخیر خبرهایی منتشر شده که حاکی از پیوستن رونالدو به النصر عربستان است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با تمام شدن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و ناکامی کریستیانو رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال در این رقابت‌ها، رؤیای پیشی گرفتن از لیونل مسی در کلکسیون افتخارات برای رونالدو تمام شد و این بازیکن به نظر بسیاری، قائله را به ستاره آرژانتین باخت.

در ساعات اخیر خبرهایی مبنی بر پیوستن رونالدو به النصر عربستان منتشر شده که ممکن از شایعه‌ای بیش نباشد. با این حال دور از انتظار نیست که کریس بی خیال رویاهای خود در اروپا شده باشد و برای دریافت بیشترین دستمزد یک ورزشکار در تاریخ به خاورمیانه بیاید.

روزنامه مارکا مدتی پیش ادعا کرد که باشگاه عربستانی در حال انجام مذاکراتی است تا بتواند ستاره پرتغالی را جذب کند. این شایعه خیلی زود تکذیب شد و در اثنای جام جهانی، اعلام شد که مارکا تنها برای جذب مخاطب چنین خبری منتشر کرده است. با این حال روزنامه اسپانیایی همچنان اعتقاد دارد که این انتقال انجام می‌شود و به تازگی اعلام کرده است که رونالدو آماده پیوستن به النصر است.

شب گذشته نیز تصویری در فضای مجازی دست به دست شد که نشان می‌داد رونالدو برای انجام مذاکرات وارد عربستان شده است:

کریس رونالدو در آستانه پیوستن به النصر عربستان+عکس

پیش از این رونالدو با باشگاه منچستر یونایتد برای جدایی به توافق رسیده بود. این ستاره درخشان که در باشگاه یوونتوس روزهای خوبی را سپری کرد، پس از پیوستن به منچستر توانست نمایش‌های درخشانی داشته باشد اما چندی پس از ورود اریک تن هاگ به منچستر و انتخاب او به عنوان سرمربی همه چیز برای کریس نیز تغییر کرد.

عدم توافق میان باشگاه، مربی و بازیکنان باعث شد تا مسیر رونالدو از باشگاه مطرحش در جوانی جدا شود و هواداران که منتظر بودند تا او دوران فوتبالش در تئاتر رویاها به پایان برساند، حالا منتظر جابه‌جایی کریس به عربستان هستند.

کد خبر 628452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.