واردات ماشین سنگین نیازمند اقدام ملی و حمایت دولت است

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: واردات ماشین‌آلات سنگین از مناطق آزاد برای رفع نیاز شهرداری‌های شمال‌غرب، نیازمند اقدام ملی و حمایت دولت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد انصاری امروز_ پنج‌شنبه یکم دی _ در نشست مشترک با علی نیکزاد نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اردبیل، سرعین، نمین و نیر بوده و در حال حاضر نایب رئیس اول مجلس یازدهم اظهار کرد: از مدیریت شهری در مجلس از جمله اختصاص اتوبوس‌های درون شهری، اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، اخذ اعتبارات ملی به‌ویژه برای مدیریت بحران گام‌های مثبت نیکزاد برای تمامی شهرداری‌های کشور ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که در این هفته با مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران مرکز استان‌های شمال‌غرب داشتیم در ارتباط با ورود ماشین‌آلات سنگین از مناطق آزاد درخواستی به معاون رئیس جمهور نوشتیم که امیدواریم با رایزنی‌های جنابعالی این امر محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه مناطق آزاد ظرفیت مناسبی برای واردات ماشین‌آلات سنگین برای شهرداری‌های شمال‌غرب دارد، گفت: اقدام ملی و حمایت دولت می‌تواند مؤثر باشد.

کد خبر 628451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.