توزیع ۲۵۰ بسته حمایتی بین خانواده زندانیان نیازمند

رئیس دادگستری شهرستان لنجان گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن شب یلدا طرح حمایت معیشتی از خانواده‌های مددجویان با حمایت خیران در شهرستان لنجان اجرایی و ۲۵۰ بسته حمایتی شامل میوه و آجیل شب یلدا به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۵۰ هزار ریال بین خانواده زندانیان نیازمند شهرستان توزیع شد.

داوود خوشنویس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، یکی از اهداف آرمانی و راهبردی انجمن حمایت زندانیان شهرستان لنجان را حمایت و مراقبت از خانواده نیازمند زندانیان دانست و اظهار کرد: مجازات زندان به عنوان یک راهکار برای اصلاح، پیشگیری و رعایت عدالت در جامعه در مواجهه با مجرمان و قانون شکنان صادر می‌شود اما، باید پذیرفت که در برخی مواقع آسیب‌های اجتماعی در کمین خانواده زندانیان بوده، چرا که خانواده وی علاوه بر از دست دادن سرپرست، دچار نگاه منفی جامعه می‌شود.

وی افزود: انجمن حمایت زندانیان شهرستان لنجان در طول مدت گذشته تلاش کرده در مسیر فرهنگ‌سازی این مهم که هیچ خانواده‌ای نباید به دلیل زندانی شدن یکی از اعضای خود دچار آسیب شود، حرکت کرده و با تغییر نگاه جامعه شاهد توسعه فعالیت‌های این انجمن با حمایت خیران بوده‌ایم.

رئیس دادگستری شهرستان لنجان با بیان اینکه پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) در حمایت از خانواده زندانیان، در شهرستان لنجان توجه ویژه‌ای به این قشر آسیب‌پذیر شده است، تصریح کرد: انجمن حمایت زندانیان شهرستان لنجان تلاش کرده است تا خانواده‌های زندانیان نیازمند را تحت پوشش چتر حمایتی خود درآورد، چرا که مراقبت از خانواده زندانیان نیازمند اقدامی مؤثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی تاکید کرد: هم‌زمان با فرا رسیدن شب یلدا طرح حمایت معیشتی از خانواده‌های مددجویان با حمایت خیران در شهرستان لنجان اجرایی و ۲۵۰ بسته حمایتی شامل میوه و آجیل شب یلدا به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۵۰ هزار ریال بین خانواده زندانیان نیازمند شهرستان توزیع شد.

خوشنویس خاطرنشان کرد: همراهی مسئولان و خیران همواره توانسته راهگشای مشکلات خانواده زندانیان باشد و امیدواریم با تقویت اینگونه حمایت‌ها از به وجود آمدن کانون جرم احتمالی و بیشتر شدن چرخه جرم جلوگیری شود.

کد خبر 628448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.