فروشگاه‌های شهروند باید مناسب‌سازی شود

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت:فروشگاه‌های شهروند پایتخت باید برای افراد کم‌توان و سالمندان مناسب‌سازی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز_ پنج‌شنبه یکم دی‌_ جهت بررسی اقدامات، نوع و نحوه ارائه خدمات و همچنین کیفیت محصولات و بسته‌های شب یلدا به شهروندان در بازدید از شرکت خدماتی کالای شهروند اظهار کرد: در نشستی با مدیر عامل این مجموعه در جریان گزارش عملکرد یک‌ساله شرکت خدماتی کالای شهروند قرار گرفتم.

وی ادامه داد: مشکلات منابع انسانی، نحوه عرضه محصولات شعب در مناطق مختلف و نوع خدماتی که به کارکنان شهرداری و شهروندان شهر از سوی این شرکت ارائه می‌شود، از جمله مباحثی بود که از سوی عضو هیئت رئیسه شورای شهر در این نشست مطرح و بررسی شد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: از مدیر عامل شرکت خدماتی کالای شهروند درخواست می‌کنم بسترهای لازم جهت تسهیل در ارائه خدمات ویژه به افراد کم‌توان جسمی و حرکتی، سالمندان و مادر و کودک در اولویت قرار گیرد و در راستای رعایت موارد زیست‌محیطی کیسه‌های پلاستیکی را حذف و ساک‌های پارچه‌ای را جایگزین کنند.

وی تصریح کرد: امروز از انبارها و سردخانه شرکت شهروند بازدید کردم و در جریان روند نگهداری و بسته‌بندی کالاهای مصرفی قرار گرفتم.

کد خبر 628444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.