توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته کمک مومنانه در محله‌های محروم اصفهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) از تهیه بیش از ۱۴ هزار بسته کمک مومنانه خبر داد و گفت: با کمک بسیجیان و خیران بسته‌هایی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان آماده شده است و در اختیار خانواده‌هایی قرار می‌گیرد که به هر دلیلی امکان دور هم جمع شدن در شب یلدا را نداشتند.

سرهنگ محمد نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بسته‌های کمک مومنانه ویژه یلدای فاطمی اظهار کرد: برنامه یلدای فاطمی در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) در حال برگزاری است و در این برنامه برادران و خواهران بسیجی برای ایجاد همدلی و همدردی با خانواده‌های نیازمند ساکن در محله‌های شهر بر آن شدند که بسته‌های کمک مومنانه را توزیع می‌کنند.

وی هدف از این طرح را کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند ساکن در گوشه و کنار محله‌های شهر دانست و افزود: این خانواده‌ها به دلیل فقر، مشکلات اقتصادی و مسائل گوناگونی که ممکن است گریبانگیر آنها باشد، نمی‌توانند مانند افراد دیگر جامعه شب یلدا دور هم جمع شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) از تهیه بیش از ۱۴ هزار بسته کمک مومنانه خبر داد و خاطرنشان کرد: ارزش هر بسته به بیش از ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد و شامل اقلامی که معمولاً در شب یلدا خانواده‌ها مصرف می‌کنند از جمله میوه، تنقلات، آجیل و غذای گرم است.

وی از توزیع این بسته‌ها با دستان پرمهر بسیجیان بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و تصریح کرد: با کمک بسیجیان و خیران این بسته‌ها آماده شده است و در اختیار خانواده‌هایی قرار می‌گیرد که به هر دلیلی امکان دور هم جمع شدن در شب یلدا را نداشتند و هدف آن است که این خانواده‌ها نیز بتوانند با عزت و کرامت مانند بقیه افراد در شب یلدا دور هم جمع شوند.

سرهنگ نصراصفهانی این اقدام را موجب گرم شدن کانون خانواده‌ها دانست و گفت: امیدواریم با این اقدام نیکوکارانه پدر، مادر و فرزندان دور اعضای خانواده جمع شوند و برای پیروزی اسلام و انقلاب و نابودی دشمنان اسلام و امنیت و آرامش مردم دعا کنند که به بهانه‌های مختلف بر آن هستند که آرامش جامعه را بر هم بزنند.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) ادامه داد: در تاریخ ثبت شده است که هنگام نازل شدن سوره هل اتی، خانواده امیرالمومنین (ع) سه روز غذای خود را در حالی که روزه بودند به مسکین و یتیم و اسیر بخشیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) با تاکید بر لزوم الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) برای زنده نگه داشتن سنت حسنه مواسات و ایثار، گفت: زنده نگه داشتن این سنت‌های نیکو که از حضرت زهرا (س) و ائمه معصومین (ع) به ما رسیده ضروری است، همچنین در روایات ما به حفظ سنت مواسات، همراهی و کمک به برادران مؤمن توصیه شده است و امیدواریم در همه امور بتوانیم به خانواده‌های محله‌های محروم شهر کمک کنیم.

کد خبر 628431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.