اهدای ۳۲ جهیزیه به نوعروسان نیازمند در لنجان

رئیس دادگستری شهرستان لنجان گفت: با کمک خیران نیک‌اندیش و تلاش جهادی کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجمن حمایت زندانیان شهرستان لنجان تهیه ۶۲ جهیزیه برای زوج‌های نیازمند شناسایی شده در دستور کار قرار گرفت که ۳۲ مورد آنها به نوعروسان آنها اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود خوشنویس امروز _پنجشنبه یکم دی ماه_ در جمع خبرنگاران دو نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجمن حمایت زندانیان را پناه امن خانواده‌های نیازمند دانست و اظهار کرد: با زندانی شدن یک فرد، خانواده وی بیش از خود او در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرند و با توجه به شرایط سخت اقتصادی وقتی نان‌آور خانواده در زندان محبوس می‌شود، حمایت از خانواده زندانیان با هدف حمایت و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود.

وی افزود: خانواده زندانیان در ارتکاب جرم او هیچ نقش و گناهی ندارد، اما به دلایل مختلف بیشتر از خود زندانی مجازات می‌شوند، بر همین اساس انجمن حمایت زندانیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنجان با کمک و پشتکار خیران و معتمدان شهرستان در مسیر کاهش رنج خانواده‌های نیازمند زندانیان حرکت کرده‌اند.

رئیس دادگستری شهرستان لنجان تصریح کرد: با تدابیر در نظر گرفته شده امروز جنبه‌های حمایتی انجمن‌های حمایت زندانیان شهرستان لنجان شکل جدی‌تری به خود گرفته است تا علاوه بر رفع مشکلات زندانیان بیش از پیش به خانواده مددجویان نیازمند پرداخته شود.

وی با بیان اینکه امروز مشارکت شهروندان و خیران شهرستان لنجان در امور خیرخواهانه جلوه خاصی به خود گرفته است، ادامه داد: تأمین جهیزیه برای ازدواج دختران دم بخت خانواده زندانیان نیازمند از جمله مباحثی است که با جدیدت در شهرستان لنجان دنبال می‌شود.

خوشنویس تاکید کرد: با کمک خیران نیک‌اندیش و تلاش جهادی کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجمن حمایت زندانیان شهرستان لنجان تهیه ۶۲ جهیزیه برای زوج‌های نیازمند شناسایی شده در دستور کار قرار گرفت که ۳۲ مورد آنها به نوعروسان آنها اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: اهدای کمک‌های خیران نیک‌اندیش نقش بسیار مهمی در تأمین جهیزیه برای نو عروسان نیازمند زیر پوشش نهادهای حمایتی همچون انجمن حمایت زندانیان دارد، از این رو از خیران و نیکوکاران درخواست داریم در این شرایط سخت اقتصادی احسان و کمک خود را در قالب تهیه جهیزیه و کمک‌های خیرخواهانه هدیه کنند تا گره‌ای از مشکلات خانواده‌های نیازمند گشوده شود.

کد خبر 628384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.