تعویض ماژول‌های چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سطح شهر زرند

شهردار زرند گفت: بیش از ۳۵ ماژول چراغ‌های راهنمایی و رانندگی با اعتبار ۳۲۰ میلیون ریال بهسازی و تعمیر می‌شود.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تکمیل سیستم روشنایی بوستان شهرک زیتون خبر داد، اظهار کرد: راه‌اندازی سیستم روشنایی بوستان‌های سطح شهر از مهمترین برنامه‌های شهرداری است.

وی افزود: با توجه به ضرورت تأمین روشنایی مطلوب در پارک‌ها و فضاهای سبز جهت حفظ امنیت شهروندان، روشنایی پارک زیتون با نصب تعداد ۱۰ پایه چراغ و کابل‌کشی به طول ۲۵۰ متر و نصب ۲۰ چراغ ال‌ای‌دی تأمین شد.

شهردار زرند با بیان اینکه وسایل تندرستی و مجموعه بازی کودکان به زودی در این بوستان نصب خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان این شهرک باشیم.

ضیاء‌الدینی از اجرای فونداسیون‌های بوستان فجر در خیابان مدرس خبر داد و تصریح کرد: به زودی عملیات نصب بیش از ۳۲ پایه این بوستان اجرایی خواهد شد.

وی از تعویض ماژول‌های چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سطح شهر خبر داد و اضافه کرد: رسیدگی به وضعیت چراغ‌های راهنمایی و رانندگی یکی از وظایف سازمان ترافیک شهری شهرداری است.

شهردار زرند ادامه داد: ایجاد و نگهداری از زیرساخت‌های ترافیکی از جمله چراغ‌های راهنمایی، نصب تابلوهای انتظامی و خط‌کشی برعهده شهرداری بوده و پلیس بهره‌بردار تجهیزات است.

ضیاء‌الدینی تاکید کرد: به منظور افزایش سطح ایمنی تقاطع‌ها و در راستای کاهش سوانح و تصادفات رانندگی این سازمان ماژول‌های معیوب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سطح شهر را تعویض کرده است.

وی با بیان اینکه چراغ‌های راهنمایی با گذشت زمان در معرض فرسودگی و سوختگی قرار می‌گیرد، گفت: در این طرح بیش از ۳۵ ماژول چراغ‌های راهنمایی و رانندگی با اعتبار ۳۲۰ میلیون ریال بهسازی و تعمیر می‌شود.

شهردار زرند افزود: چراغ‌های چهارراه‌های طالقانی، مطهری، شهید عربزاده، امیر کبیر، شهید فهمیده و باهنر در این بهسازی می‌شود.

ضیاء‌الدینی از ادامه طرح جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و تنظیف معابر سطح شهر خبر داد و اضافه کرد: این طرح در راستای زیباسازی محیط و سیمای شهر و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در حال انجام است.

وی تاکید کرد: طرح پاکسازی نخاله‌های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکیزه‌سازی محیط شهری از پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی به همت نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری اجرا می‌شود.

شهردار زرند ادامه داد: هدف از این عملیات، پاکسازی، تنظیف معابر، برداشت نخاله‌های اضافه و ایجاد محیط سالم برای شهروندان است.

ضیاء‌الدینی از تداوم طرح بهسازی معابر خاکی سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری تسطیح معابر خاکی بافت فرسوده و آماده‌سازی معابر برای آسفالت است.

وی با بیان اینکه معابر بافت فرسوده شهر زرند از لحاظ شاخص‌های شهری در سطوح پایینی قرار دارد و جزو اولویت‌های اصلی شهرداری محسوب می‌شود، افزود: بیش از ۶۰ هزار مترمربع از معابر خاکی شهر در آینده‌ای نزدیک آسفالت خواهد شد.

شهردار زرند گفت: اجرای این طرح با استفاده از ظرفیت و امکانات مجموعه و با تلاش کارکنان واحدهای عمران و موتوری در حال انجام است.

کد خبر 628355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.