بهره‌برداری از استخر تبخیری جدید سایت پاکسار

شهردار قزوین گفت: استخر تبخیری جدید سایت پاکسار با ظرفیت ذخیره‌سازی حجمی بالغ بر ۲۱ هزار مترمکعب شیرابه به بهره‌برداری رسید.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه استخر تبخیری جدید سایت پاکسار آماده بهره‌برداری است، اظهار کرد: با توجه به حمل روزانه حدود ۶۵۰ تن پسماند خانگی به سایت پاکسار و نیاز به افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی شیرابه حاصل از پسماند، عملیات احداث استخر تبخیری جدید مجتمع دفع و پردازش پاکسار در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: این استخر به طول ۱۰۶، عرض ۶۵ و عمق سه متر، ظرفیت ذخیره‌سازی حجمی بالغ بر ۲۱ هزار متر مکعب شیرابه را دارد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: این استخر پس از اتمام عملیات اجرایی نصب لایه‌های عایق ژئوممبران و ژئو تکستایل که از هفته گذشته آغاز شده بود، به بهره‌برداری رسید.

صباغی تاکید کرد: شهرداری در راستای تأمین روشنایی بوستان محلی باغ دبیر و رفاه حال شهروندان، پروژه جانمایی و جایگذاری تعدادی پایه چراغ بلند در این بوستان را اجرایی کرده است.

وی اضافه کرد: اصلاح سیستم روشنایی سرویس‌های بهداشتی دو بوستان اصفهان و رز به منظور افزایش کیفیت خدمات انجام شده است.

شهردار قزوین تصریح کرد: رفع اتصالی، اصلاح سیم‌کشی‌ها و تعویض لامپ‌های سوخته از اقدامات انجام شده برای تأمین روشنایی مناسب در سطح سرویس‌های بهداشتی عمومی است.

صباغی از ادامه عملیات عمرانی اجرای روکش آسفالت در ناحیه اندیشه با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان به‌ویژه در نواحی کم‌برخوردار خبر داد و گفت: در این مرحله، اجرای روکش آسفالت در کوچه بوستان یکم انجام شده است.

وی با اشاره به تعمیر مخازن زباله سطح شهر، افزود: به منظور جلوگیری از نشت شیرابه زباله‌ها از مخازن و انتشار بوی نامطبوع و شیوع بیماری، مخازن فرسوده ناحیه منفصل شهری ناصرآباد و دانش توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره دو خدمات پسماند جمع‌آوری، تعمیر و بازسازی شد.

کد خبر 628341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.