«ابراهیم اشکش» جایگزین «رضا مهاجری» شد/ نفت مسجدسلیمان دیگر دولتی نیست؟

پس از استعفای رضا مهاجری، ابراهیم اشکش به‌عنوان سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان انتخاب شد و مالکیت این باشگاه نیز به امیرحسین علاقه‌بند رسید تا از زیر پوشش مجموعه وزارت نفت خارج شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از شکست سنگین نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد خوزستان و ادامه روند ناکامی‌های شاگردان مهاجری، همچنین با توجه به مشکلات و حواشی متعدد باشگاه و مسائل مالی آن و نارضایتی بازیکنان از پرداخت‌نشدن حق و حقوقشان، عصر امروز هدایت یزدی با تصمیم هیئت‌مدیره این باشگاه برکنار شد و ابوذر شجاعی بار دیگر سکان مدیریت باشگاه نفتی را بر عهده گرفت.

در حالی که مدیرعامل جدید نفت مسجدسلیمان از حمایت قاطعش از سرمربی تیم خبر داده بود، رضا مهاجری استعفایش را تقدیم وی کرد. مهاجری دلیل این کارش را باز گذاشتن دست هیئت‌مدیره برای احتمال تغییرات در کادر فنی اعلام کرده است. وی پیش از استعفای رسمی، اعلام کرده بود که در تمرین جنوبی‌ها حاضر نخواهد شد.

درنهایت دقایقی قبل، ابراهیم اشکش به‌طور رسمی به‌عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان انتخاب شد. همچنین مالکیت این باشگاه به امیرحسین علاقه‌بند رسید تا این باشگاه از زیر نظر مجموعه وزارت نفت خارج شود.

ابراهیم اشکش در سه فصل گذشته هدایت تیم استقلال ملاثانی را بر عهده داشت و پس از درخشش‌های دنباله‌دار، این تیم را به لیگ دسته اول ایران رساند و نامی برای خود دست‌وپا کرد.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روز شنبه سوم دی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش‌جهان و در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل سپاهان اصفهان صف‌آرایی می‌کند.

کد خبر 628333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.