عزم گینس‌ویل برای مدرن‌سازی زیرساخت‌های خدمات شهری

گینس‌ویل، شهری در ایالت فلوریدای آمریکا با بهره‌گیری از رویکرد شبکه اینترنت اشیای صنعتی، به‌زودی بهبود قابل‌توجهی را در زمینه درستی جمع‌آوری داده‌ها و کارآمدی عملیاتی خدمات شهری تجربه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدرن‌سازی زیرساخت‌های خدمات آب، برق و گاز گینس‌ویل را آیترون، کمپانی فناوری‌های اطلاعات آمریکایی تحقق خواهد بخشید و هوشمندسازی تمام این زیرساخت‌ها را در مناطق شهر و حومه‌های آن به دنبال خواهد داشت. در این راستا، آیترون از طریق پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا امکان جمع‌آوری داده‌های درست و کارآمدی خدمات شهری را فراهم می‌آورد، ضمن این‌که در بهبود سرویس‌دهی به مشتریان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

اینترنت اشیا صنعتی

رویکردهای کمپانی آیترون شامل استراتژی شبکه اینترنت اشیای صنعتی، ماژول‌های هوشمند ارتباط گازی نسل پنجم 500G و ارتباط آبی نسل پنجم 500W خواهد بود و از این طریق، مدرن‌سازی زیرساخت‌های شهری را تسهیل خواهد کرد. علاوه بر این، گینس‌ویل از استراتژی "نرم‌افزار به عنوان یک سرویس" شرکت آیترون برای مدیریت داده‌های حاصل از سنسورهای هوشمند نصب شده در سراسر زیرساخت‌های شهر بهره خواهد گرفت که در نتیجه آن، امکان تحمیل تغییرات دیجیتالی بسیاری در ارزیابی زیرساخت‌ها وجود دارد.

مدیران آیترون از شبکه ارتباطات چندمنظوره خود برای دریافت داده‌های دقیق در زمینه عملیات آب، برق و گاز شهری بهره خواهند گرفت و از این طریق، به برنامه‌ریزان گینس‌ویل در یافتن رویکردهای جدید برای بهبود خدمات شهری و کاهش هزینه‌های آن‌ها کمک زیادی خواهند کرد. این داده‌ها روزانه و به‌طور الکترونیکی جمع‌آوری خواهد شد و متفاوت با رویکرد قبلی شهر (که داده‌ها را ماهانه ارائه می‌داد) از اعتبار بالاتری برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، به دنبال حذف ضرورت حضور فیزیکی کارکنان دولت برای جمع‌آوری داده‌های مربوط به خدمات شهری از منازل و مراکز تجاری شهری، هزینه‌های عبور و مرور این افراد به صفر می‌رسد که مدیران در نظر دارند بودجه‌های مربوط به آن را برای مدرن‌سازی هرچه بیشتر زیرساخت‌های خدمات مورد استفاده قرار دهند.

هوشمندسازی زیرساخت‌های خدمات شهری نسبت به روش‌های سنتی، کاهش قابل‌توجه انتشار گازهای آلاینده را در بر خواهد داشت که این امر به سهم خود در به حداقل رساندن اثرات جزایر گرمایی و آلودگی هوا نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

آیترون پیش از این نیز به ارائه خدمات مشابهی در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا پرداخته است که پیامدهای مثبت آن‌ها، سایر مدیران را به همکاری با این کمپانی سوق داده است.

عزم گینس‌ویل برای مدرن‌سازی زیرساخت‌های خدمات شهری

کد خبر 628317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.