انهدام باند سارقان باغ‌ها در تیران‌وکرون

فرمانده انتظامی شهرستان تیران‌وکرون از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان باند باغ‌ها در عملیات ماموران این فرماندهی و اعتراف متهمان به ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ یوسف بهرام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت از باغ‌های شهروندان در شهرستان تیران‌وکرون موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام هویت اصلی یک باند چهار نفره که در این سرقت‌ها دست داشتند را شناسایی کرده و در حالی که این افراد قصد داشند به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پراید از شهرستان خارج شوند آن‌ها را متوقف و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران‌وکرون اضافه کرد: متهمان سه مرد و یک زن بودند که با تشکیل یک باند اقدام به سرقت محصولات باغی و تجهیزات و اقلام موجود درباغ‌ها می‌کردند که در بازرسی از خودرو و مخفیگاه آن‌ها تعدادی تجهیزات سم‌پاشی، کابل و سیم برق و مقادیری محصولات باغی مسروقه نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت از باغ‌های شهرستان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: این افراد با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 628309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.