۴ اخلالگر بازار ارز در اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری چهار اخلال‌گر بازار ارز و کشف هفت هزار دلار آمریکا از آن‌ها در عملیات ضربتی ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: باتوجه به نوسانات شدید قیمت ارز در روزهای اخیر و سو استفاده دلالان در بی‌ثبات کردن و ایجاد اخلال در بازار ارز، طرح برخورد با دلالان ارزی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هماهنگی مرجع قضائی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح مأموران در یک عملیات ضربتی موفق شدند، چهار دلال ارزی را حین انجام معامله غیرمجاز دستگیر و از این افراد بالغ بر هفت هزار دلار آمریکا کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان با توجه به دلایل و مدارک موجود و با توجه به قیمت گذاری‌های کذب و غیرواقعی و فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به همراه پرونده برای رسیدگی به جرم تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با هشدار به مفسدان و اخلالگران نظام اقتصادی و بازار ارز، گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان به صورت شبانه‌روزی تحرکات بازار را مورد رصد هوشمندانه قرار می‌دهد و از شهروندان نیز می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص این گونه جرایم را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 628296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.