۱۵ هکتار زمین برای ساماندهی انبارهای ضایعاتی دزفول اختصاص یافت

سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول گفت: ساماندهی انبارهای ضایعاتی به عنوان یکی از معضلات شهر پیگیری و ۱۵ هکتار برای ساماندهی این انبارها اختصاص یافت.

به گزارش ایمنا، علیرضا مجدی‌نسب اظهار کرد: ۱۸۳ انبار ضایعاتی در دزفول وجود دارد که برای ساماندهی آنها این زمین در سایت پسماند در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پس از آماده سازی زمین، انبارها به این محل منتقل خواهند شد، ادامه داد: طی شش ماه نخست امسال، ۲۳۰ میلیارد ریال طرح عمرانی اجرا و ۱۸ پروژه طراحی شده است.

سخنگوی شورای شهر دزفول اظهارکرد: جمع آوری روزانه حدود ۲۰۰ تن زباله توسط ۶۰۰ خودرو، جاروکشی ۷۰۰ هزار متر و لایروبی ۳۰ هزار متر از جمله اقدامات انجام شده در حوزه خدمات شهری دزفول بوده است.

وی در خصوص ساماندهی سگ‌های ولگرد نیز گفت: ۸۵۰ قلاده سگ ولگرد زنده گیری و در یک سایت نگهداری می‌شوند ضمن اینکه ۷۰ قلاده نیز عقیم سازی شدند.

مجدی‌نسب به وجود ۳۳ سرویس بهداشتی در دزفول اشاره کرد و گفت: برای ساماندهی ۱۲۰ دست فروش وانت بار و ۸۰ بساط گستر قرار است بازارچه‌ای احداث شود.

وی از تصویب ۸۰ میلیارد ریال برای ساماندهی کشتارگاه دزفول خبر داد و افزود: سپتیک و سقف کشتارگاه در حال انجام است ضمن اینکه روزانه ۵۰۰ رأس دام سبک و سنگین در این کشتارگاه کشتار می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 628285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.