انجام ۲۵۰۰ متر لوله‌کشی شبکه آب‌رسانی ناژوان طی ۲ ماه

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: طرح‌های توسعه و اصلاح شبکه آب‌رسانی فضای سبز عرصه ناژوان با هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان آغاز و حدود ۲۵۰۰ متر لوله‌کشی شبکه توزیع در سطح مادی‌ها، انهار و عرصه ناژوان طی دو ماه گذشته انجام شد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در راستای اصلاح شبکه آب‌رسانی فضای سبز مجموعه تفریحی ناژوان، اظهار کرد: یکی از موضوعات اصلی تأمین آب یا استفاده بهینه از منابع آبی در عرصه ناژوان برای حفظ، نگهداری و به‌روز کردن این عرصه است، لذا با توجه به وضعیت موجود یکی از رسالت‌های اصلی ما جلوگیری از هدررفت آب، استفاده شایسته توزیع آب‌رسانی، شبکه توزیع و بهینه‌سازی‌هایی در این زمینه است.

وی افزود: به این منظور همکاران ما در حوزه اداره خدمات شهری مدیریت ناژوان به خصوص در حوزه فضای سبز این اداره تدابیری را با هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان اندیشیدند و طرح‌های توسعه و اصلاح شبکه آب‌رسانی فضای سبز عرصه طراحی شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: در این راستا حدود ۱۰ میلیارد ریال تأمین اعتبار صورت گرفت و پروژه آغاز شد و حدود ۲۵۰۰ متر لوله‌کشی شبکه توزیع در سطح مادی‌ها، انهار و عرصه ناژوان طی دو ماه گذشته انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات دیگر که در راستای تکمیل این مسیر می‌توانست کمک کند، حذف گونه‌های پرمصرف گیاهی و جایگزین کردن گونه‌های مقاوم به کم‌آبی بود که لازم بود، به همین منظور با هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، در فاز نخست حدود شش هزار متر مربع جایگزینی گونه‌های پرمصرف با اصلاح کاشت نهال و ساختار فضای سبز انجام شد و این طرح به اجرا رسید.

کد خبر 628281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.