کسب نخستین مدال دارت کشوری توسط آتش‌نشانان قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: آتش‌نشانان این کلان‌شهر در مسابقات قهرمانی دارت کشور به نخستین مدال استان در این رشته ورزشی دست یافتند.

حجت الاسلام سیداحمد طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با روز ملی حمل‌ونقل و به همت کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و با همراهی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، نمایش بلند قامتان در سطح شهر اجرا شد.

وی افزود: این نمایش در راستای اصلاح رفتارهای ترافیکی و ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان در تقاطع‌های شهر اجرا شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه آتش‌نشان قم در مسابقات قهرمانی دارت کشور به نخستین مدال استان در این رشته ورزشی دست یافتند، خاطرنشان کرد: مسابقات دارت قهرمانی کشور ویژه نوجوانان و جوانان پسر به مناسبت گرامیداشت دومین کنگره سه هزار شهید استان سمنان از بیست‌وچهارم تا بیست‌وپنجم آذرماه در شهرستان شاهرود برگزار شده بود.

طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: احمد مرادی از کارکنان شهرداری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در این دوره مسابقات شرکت کرد و به مقام دوم مسابقات رسید؛ استان قم برای نخستین بار صاحب مدال در این رشته ورزشی شده است.

وی از برپایی نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «خط سرخ» با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم به مناسبت پاسداشت مقام والای شهیدان هنرمند و آثار هنرمندان خوشنویس در نگارستان اشراق واقع در خیابان شهدا (صفاییه) خبر داد و اضافه کرد: در این نمایشگاه ۵۳ اثر از ۴۳ هنرمند خوشنویس استان قم با موضوع پاسداشت شهدا و به یاد ۱۳ شهید خوشنویس استان برگزار گذاشته شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: این نمایشگاه تا دهم دی‌ماه هر روزه صبح‌ها از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و ۱۵:۰۰ تا ۱۷:۰۰ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

کد خبر 628251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.