نصب بیش از ۲۲ هزار متر ریسه برای ایام فاطمیه

مدیر منطقه سه شهرداری قم از نصب ۲۲ هزار و ۶۴۰ متر پرچم و ریسه برای گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

مهرداد روحانی‌وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ایام سوگواری فاطمیه (س) و لزوم آذین‌بندی شهر، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم شهرداری آذین‌بندی شهر به مناسبت‌های مختلف است تا شهروندان حال و هوای زنده و پویایی داشته باشند.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، اقدامات لازم به منظور آمادگی و سیاه‌پوشی سطح منطقه انجام شده و خاموشی نورپردازی و تعویض برنامه المان‌ها از طریق سازمان زیباسازی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: پرچم دو سر چوب ۱۵۰ مورد، پرچم تک چوب ۴۰۰ عدد، ریسه پرچم به طول ۲۲ هزار و ۶۴۰ متر و پرچم سه در یک به تعداد بیش از ۱۰۰ عدد به عنوان بخشی از آذین‌بندی منطقه نصب شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفت و روب ایستگاه‌های صلواتی در شب شهادت حضرت زهرا (س) انجام شده است.

روحانی‌وزیری به ارائه گزارشی از پروژه‌های مدیریت آب‌های سطحی و زیرسطحی منطقه طی ماه‌های گذشته پرداخت و تصریح کرد: لایروبی بلوار زائر به مساحت ۶۴ هزار و ۱۰۰ مترمربع، لایروبی انهار رو بسته به مساحت ۹۳۱ مترمکعب و پاکسازی و لایروبی انهار روباز به مساحت ۵۹۲ هزار و ۸۰۰ متر انجام شده است.

وی گفت: لایروبی سپتیک منطقه به مساحت هشت هزار مترمکعب انجام و دو نقطه در سطح منطقه نیز رفع آب‌گرفتگی شده است. شهرداری منطقه آمادگی کامل برای مقابله با آب‌گرفتگی در زمان بارندگی دارد، به صورت مستمر از سپتیک بازدید می‌کند و در صورت لزوم تعمیر آن را در کمترین زمان انجام می‌دهد.

کد خبر 628243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.