مدرسه‌سازی آینده مملکت را رقم می‌زند

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: امر خیر مدرسه‌سازی آینده مملکت را رقم می‌زند که افتخار ما در استان حضور چشمگیر خیران پرتلاش است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _چهارشنبه سی‌ام آذر_ در نشست با اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و سایر مسئولان مجمع خیران مدرسه‌ساز استان چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به اینکه هر چه ما در امر تعلیم و تربیت کار کنیم باز هم کم است، اظهار کرد: امر خیر و مدرسه‌سازی آینده مملکت را رقم می‌زند که افتخار ما در استان حضور چشمگیر خیران پرتلاش است.

وی با اشاره به کارهای نیک خیران استان در امور مختلف که بدون تشویق و تجلیل، در امور خداپسندانه از جمله ساخت مدرسه، مسجد و درمانگاه فعالیت می‌کنند، افزود: حضور خیران در حوزه مدرسه‌سازی یکی از پدیده‌های خوب انقلاب اسلامی در کشور است که ثابت می‌کند مردم ما همیشه برای انجام امور خیر، پای کار هستند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه توجه مردم به امر مدرسه‌سازی قابل تحسین است، تصریح کرد: در هر امری مردم مشارکت کردند، نتیجه موفقیت‌آمیزی داشته است.

وی گفت: در بعضی شهرستان‌های استان چهارمحال‌وبختیاری نیاز مبرم به مدرسه‌سازی جهت جایگزین‌کردن ساختمان‌ها به جای کانکس یا مقاوم‌سازی ساختمان‌های قدیمی به منظور جلوگیری از فرسودگی زودهنگام احساس می‌شود و آنچه باعث می‌شود خیران تأثیر شگرفی را در مسیر آموزش و پرورش کشور داشته باشند دو عنصر کلیدی دغدغه ایرانی و وظیفه الهی است.

سلیمانی تصریح کرد: دانش‌آموزانی که در مدارس ایمن و زیبا تحصیل می‌کنند، به یقین علاوه بر آموزش بهتر با فرهنگ متعالی‌تری نیز روبه‌رو می‌شوند.

وی با توجه به اینکه تعداد زیادی از اعضای شوراهای اسلامی در استان معلم و جزو قشر فرهنگی هستند، تاکید کرد: این موضوع باعث شده است که جامعه شورایی از نزدیک با مشکلات دانش‌آموزان دست و پنجه نرم کند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری از مجمع خیران استان بابت کارهای بزرگ و تأثیرگذار در استان قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا، در این نشست اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری نسبت به ارائه نقطه نظرات و کمبودهای فضاهای آموزشی در شهرستان‌های متبوع پرداختند و در پایان مقرر شد که تفاهم‌نامه همکاری بین شورای اسلامی استان و مجمع خیران مدرسه‌ساز منعقد و بازدیدهای شهرستانی توسط مجمع با همکاری شوراهای اسلامی برگزار شود که نخستین سفر شهرستانی به دلیل حجم بالای محرومیت‌ها از شهرستان لردگان و سپس شهرستان بن است.

کد خبر 628215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.