اعلام زمان جدید تقابل دوستانه سپاهان-زنیت روسیه+عکس

باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه با انتشار اطلاعیه‌ای در سایت‌رسمی خود، هفدهم فوریه سال ۲۰۲۳ (بیست‌وهشتم بهمن‌ماه سال‌جاری) را به‌عنوان زمان دیدار دوستانه با سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از کش‌وقوس‌های فراوان و گمانه‌زنی‌های متعدد درباره زمان برگزاری دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، همچنین به‌میان آوردن چندین تاریخ از سوی هر دو باشگاه که به حقیقت تبدیل نشدند، سرانجام تکلیف این بازی را زنیت روسیه روشن کرد.

در ماه‌های گذشته بود که سپاهان ششم آذرماه را به‌عنوان زمان دیدار دوستانه برابر زنیت اعلام کرد، در ادامه دوازدهم آذرماه، تاریخی بود که از سوی مسئولان باشگاه سپاهان به گوش رسید اما این وعده هم عملی نشد. ماه جاری با پیگیری‌های خبرنگار ایمنا از منابع موثق روسیه و نزدیک به باشگاه زنیت، مشخص شد مدیرعامل این باشگاه روس، سوم فوریه ۲۰۲۳ (چهاردهم بهمن‌ماه سال‌جاری) را به‌عنوان زمان تقابل با سپاهان در اصفهان معرفی کرده اما این را هم متذکر شد که مدیران دو تیم در حال توافق بر سر جزئیات نهایی هستند و ممکن است زمان بازی مجدداً تغییر کند.

با گذشت تمام ماجراهای اخیر، روز گذشته بود که سایت‌رسمی باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه، ساعت ۱۷:۳۰ به‌وقت محلی با انتشار اطلاعیه‌ای از جزئیات نهایی دیدار دوستانه با سپاهان خبر داد، همچنین زمان برگزاری آن را رسماً اعلام کرد. نکته‌ای که در این اطلاعیه جالب بود، اعلام به تعویق‌انداختن دیدار است و همان‌طورکه پیش‌تر اعلام کرده بودیم، روز چهاردهم بهمن‌ماه مورد بررسی قرار گرفته و پس از ارزیابی مسئولان دو تیم، زمان دیگری را برای بازی دوستانه برگزیده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است:

" باشگاه‌های زنیت و سپاهان برای به‌تعویق‌انداختن یک دیدار دوستانه به توافق رسیدند.

بازی دوستانه تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و زنیت سنت‌پترزبورگ، هفدهم فوریه ۲۰۲۳ (بیست‌وهشتم بهمن‌ماه سال‌جاری) در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

دو باشگاه فوتبال زنیت و سپاهان در تاریخ ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ با یکدیگر قرارداد همکاری امضا کردند و به‌عنوان بخشی از برنامه مشارکت، باشگاه‌ها در زمینه ورزش، آموزش علمی و فنی، دوره‌های آموزشی، استعدادیابی و همچنین توسعه تیم‌های جوانان و جوانان تبادل تجربیات می‌کنند.

زمان دقیق شروع بازی دوستانه سپاهان-زنیت و اطلاعات مربوط به پخش دیدار، متعاقباً منتشر خواهد شد."

اعلام زمان جدید تقابل دوستانه سپاهان - زنیت روسیه+عکس

بدین ترتیب اگر اتفاق خاصی نیفتد؛ زنیت سنت‌پترزبورگ دو ماه دیگر برای انجام بازی تدارکاتی مقابل سپاهان به ایران و اصفهان سفر خواهد کرد تا روز جمعه بیست‌وهشتم بهمن‌ماه در ورزشگاه نقش‌جهان این مصاف دوستانه به انجام برسد.

این نکته را هم نباید فراموش کنیم که هنوز برنامه‌ای از سمت سازمان‌لیگ برای بازی‌های لیگ‌برتر تا پایان نیم‌فصل اول و سپس زمان شروع نیم‌فصل دوم اعلام نشده و اینکه چطور باشگاه سپاهان برای انجام یک‌بازی دوستانه که قرار است دو ماه دیگر برگزار شود (با توجه به برنامه‌ریزی‌های نامنظم لیگ‌برتر فوتبال ایران) با زنیت به توافق رسیده در نوع خود قابل‌توجه است.

البته برخلاف دفعات‌قبلی، باشگاه سپاهان تا این لحظه درخصوص توافق زمان نهایی دیدار دوستانه با زنیت، واکنشی نشان نداده و اطلاعیه‌ای را نیز منتشر نکرده است.

کد خبر 628174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.