امیرعبداللهیان پیام کتبی آیت‌الله رئیسی را تسلیم پادشاه اردن کرد

وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به اردن با پادشاه این کشور دیدار و پیام رئیس‌جمهور را به وی تسلیم کرد.

به گزارش ایمنا، حسین امیرعبداللهیان امشب _ سه‌شنبه بیست‌ونهم آذر _ در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست «بغداد - ۲» در اردن، با ملک عبدالله دوم دیدار و درباره تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد.

وی ضمن قدردانی از برگزاری موفق نشست «بغداد- ۲» توسط اردن، بر ضرورت توسعه همکاری‌های کشورهای منطقه برای تقویت صلح، ثبات، امنیت و افزایش مراودات اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

وزیر امور خارجه با تشریح زمینه‌های همکاری مشترک سیاسی و اقتصادی، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای گسترش روابط سیاسی و توسعه مراودات اقتصادی و تجاری با اردن اعلام کرد.

در این دیدار که ولیعهد، نخست‌وزیر، وزیر امور خارجه و برخی مسئولان امنیتی اردن نیز حضور داشتند، پادشاه اردن با اشاره به نگاه توام با احترام مردم اردن به ایرانیان، خواستار آغاز فصل جدیدی از روابط دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای میان دو کشور شد و سرنوشت محتوم کشورهای مسلمان منطقه را در همکاری و مشارکت برای ایجاد ثبات و امنیت متقابل دانست.

همچنین وزیر امور خارجه پیام کتبی آیت‌الله رئیسی را تسلیم ملک عبدالله دوم کرد و پادشاه اردن نیز از پیام صمیمانه رئیس‌جمهور تشکر کرد.

منبع: میزان

کد خبر 628166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.