پاکو خمز: به‌دنبال فوتبال روان‌تری خواهیم بود/ برای اعمال تغییرات در تیم زود است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من هنوز می‌خواهم بازیکنانم را بیشتر بشناسم تا ضعف‌ها را رفع کنیم. برای صحبت و تصمیم‌گیری درباره اینکه چه بازیکنانی را کنار بگذاریم و چه نفراتی را جذب کنیم، خیلی زود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاکو خمز پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال تراکتور مقابل پیکان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در کنفرانس خبری اظهار کرد: باید وضعیتمان را بهبود بخشیم. با پیروزی امروز به جایگاه پنجم جدول رسیدیم. مدت کمی است که اینجا آمده‌ام و بازیکنان سعی می‌کنند خودشان را با شرایط ما وفق دهند.

وی با بیان اینکه باید زمان بیشتری بگذرد تا با تراکتور وفق پیدا کند و با اشاره به فهرست بازیکنان ورودی و خروجی برای نقل‌وانتقالات زمستانی، افزود: من هنوز می‌خواهم بازیکنانم را بیشتر بشناسم تا  ضعف‌ها را رفع کنیم. برای صحبت و تصمیم‌گیری درباره اینکه چه بازیکنانی را کنار بگذاریم و چه نفراتی را جذب کنیم، زود است.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از بلند بودن چمن ورزشگاه انقلاب کرج خاطرنشان کرد: در بازی بعدی، حتما با فوتبال مالکانه، بازی سریع‌تری ارائه خواهیم داد. چراکه چمن ورزشگاه خانگی ما کوتاه است.

کد خبر 628095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.