آغاز عملیات بهسازی و تجهیز ۵ پارک شهری

شهردار قرچک از آغاز عملیات بهسازی، ساماندهی، رفع نواقص و تجهیز پنج پارک شهری با اعتباری بالغ‌ بر دو میلیارد تومان خبر داد.

محسن خرمی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رسیدگی به بوستان‌های سطح شهر در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهر می‌تواند آرامش روانی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

وی افزود: به منظور تأمین رفاه و آسایش شهروندان طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مدیریت شهری، عملیات ساماندهی، مناسب‌سازی و رفع نواقص پنج پارک شهری آغاز شد.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: مرمت و بازسازی پارک‌های شهدا یک و دو، یاس و ستاره در راستای زیباسازی و رفع نواقص و مشکلات آنها انجام و مبلمان و سطل‌های زباله جدید نصب شد؛ اصلاح و بازسازی دستگاه‌های الکتریکی، مکانیکی و تجهیزات زیرساختی و ترمیم کف‌پوش و جداول آن نیز در حال انجام است.

خرمی شریف اضافه کرد: دو میلیارد تومان اعتبار جهت بهسازی، ساماندهی، رفع نواقص و تجهیز این پارک‌ها اختصاص داده شده است.

وی از آغاز ثبت‌نام برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر خبر داد و تصریح کرد: نوسازی تاکسی‌های فرسوده براساس اطلاعیه سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری و بنا بر توافق به عمل آمده میان اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با شرکت ایران خودرو آغاز شده است.

شهردار قرچک گفت: متقاضیان می‌توانند برای اطلاع بیشتر از شرایط نوسازی و ثبت‌نام به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا، شهر قرچک با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

کد خبر 628070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.