اشتغال‌آفرینی برای ۴۰۰ نفر در اردستان

فرماندار شهرستان اردستان گفت: راه‌اندازی کارخانه دنیای فلز اشتغال ۴۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و همچنین بی‌نیاز کردن کشور از واردات لوله‌های انتقال خط گاز و نفت را در پی خواهد داشت.

سید محمدهادی احمدی‌طبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره سفر یک‌روزه وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان اردستان اظهار کرد: سید جواد ساداتی‌نژاد طی این سفر، از پروژه‌های کشاورزی، دامپروری و پرورش طیور شهرستان بازدید کرد که اعطای تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان حوزه کشاورزی، کمک ویژه برای لای‌روبی و احیای قنوات، ازجمله دستاوردهای این سفر است.

وی با اشاره به بازدید وزیر جهاد کشاورزی از کارخانه دنیای فلز شهرستان اردستان تصریح کرد: راه‌اندازی این کارخانه اشتغال ۴۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و همچنین بی‌نیاز کردن کشور از واردات لوله‌های انتقال خط گاز و نفت را در پی خواهد داشت. به همین دلیل امیدواریم این مجموعه با دستور و اقدامات لازم از سوی وزارت جهاد کشاورزی پس از ده سال راه‌اندازی شود.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه «اردستان» شهرستان قنوات است، اضافه کرد: در این شهرستان، ۴۷۰ رشته قنات وجود دارد که طول این قنات‌ها به بیش از ۲۸۰ کیلومتر می‌رسد. بودجه در نظر گرفته شده که وزیر جهاد کشاورزی دستور اعطای آن را برای احیا و لای‌روبی قنات‌ها صادر کرد، اتفاقات خوبی در حوزه کشاورزی شهرستان رقم خواهد زد.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در حاشیه دیدارها و گفت‌وگوهای سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان اردستان به آن پرداخته شد، پیشنهاد ساخت سد زیرزمینی بود که توسط مشاوران حوزه آب و خاک فرمانداری مطرح شد و با استقبال ویژه از سوی وزیر جهاد کشاورزی روبه‌رو شد. با دستور وزیر جهاد کشاورزی، مطالعات ژئوفیزیکی و مکان‌یابی ساخت سد زیرزمینی در سال جاری آغاز می‌شود.

کد خبر 628058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.