انتصابات شهرداری تهران پدیده ناخوشایند است

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از موضوعات و پدیده ناخوشایند وضعیت انتصابات در مجموعه شهرداری تهران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم آذر_ در یکصدوشانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گزارش رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، اظهار کرد: در خصوص این گزارش، مطالب عمده را همکاران بنده در شورای شهر طرح کردند و همانطور که مطرح شد، یکی از موضوعات و پدیده ناخوشایند وضعیت انتصابات در مجموعه شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: انتخاب‌ها و انتصابات غلط یعنی ترویج فساد در مجموعه شهرداری تهران، تعداد افراد انگشت‌شماری هستند که وضعیت ثابت و مشخصی را داشته باشند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از مدت زمان حضور مدیران شهری در سمت‌های خود در شهرداری تهران گفت: این انتصابات کمتر از یک سال و حتی چند ماه و چند هفته است و در این خصوص، نظام کانون انتصابات ناکارآمد بوده و عملکرد خوبی را نداشته است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این دوره از مدیریت شهری با آن روبه‌رو هستیم، کوچ کردن بسیاری از مدیران باتجربه و کارآمد مجموعه شهرداری تهران و مأمور شدن آنها به سایر دستگاه‌ها است و این در حالی است که این نیروها، افرادی کارآمد و متخصص هستند که از ظرفیت قابل توجهی برخوردارند و تجربه و تخصص آنها باید مورد توجه قرار گیرد و شاهد هستیم که برخی افراد در مجموعه شهرداری تهران در قسمت‌هایی به‌کارگیری شده‌اند که حتی یک روز سابقه کار اجرایی در آن قسمت را ندارند و در مقابل، افرادی کارآمد و متخصص در مجموعه شهرداری تهران کنار گذاشته شده‌اند.

تشکری‌هاشمی بابیان اینکه موضوع عقد قراردادها در بخش‌های مختلف شهرداری تهران مورد تاکید است، افزود: یکی از اشکالاتی که در این حوزه وجود دارد، به فرآیند مزایده‌ها و مناقصه‌ها بر می‌گردد که اشکالات فراوانی در این حوزه وجود دارد.

کد خبر 628018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.