نحوه اعزام آتش‌نشانان بازنگری شد/ بیشتر از ۶۰ درصد تماس‌ها مزاحمت است

معاون محیط‌ زیست و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه بیشتر از ۶۰ درصد تماس‌ها به آتش‌نشانی مزاحمت است، گفت: به منظور حفظ جان و مال شهروندان، نحوه اعزام نیرو به محل حادثه بازبینی و اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اصفهانیان‌مقدم امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم آذرماه_ در شصت‌وهفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به افزایش تماس‌های مزاحم به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد تماس‌ها به سازمان آتش‌نشانی مزاحمت بوده و این آمار موجب بروز مشکلات زیادی در سازمان آتش‌نشانی شده است.

وی از اصلاح روند اعزام نیرو به محل حادثه خبر داد و افزود: به منظور کاهش درصد خطا و حفظ جان و مال شهروندان، نحوه اعزام نیرو به محل حادثه بازبینی و اصلاح شد و تمام تماس شهروندان به سازمان پاسخ داده می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری شهروندان، توجه به فرهنگ شهروندی و آگاه‌سازی کودکان و نوجوانان با خطرات، شاهد کاهش برقراری تماس‌های مزاحمت با این سازمان باشیم.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به افزایش بهای خدمات شهری در سال ۱۴۰۱، تصریح کرد: با توجه به اینکه قم کلان‌شهر است، شهرداری در طول سال بیش از ۱۷ مناسبت ملی و مذهبی برگزار می‌کند و سیاست ما در مدیریت شهری ارائه خدمات قابل قبول به زائران، مسافران و شهروندان است.

وی با بیان اینکه لازم است هزینه‌ها را بر اساس قرارداد و بودجه پرداخت کنیم، تاکید کرد: سیاست ما پرداخت کامل حق و حقوق کارگران است و در ابتدای سال، ۲۵ درصد سنوات برای کارگران خدمات شهری و فضای سبز پرداخت شد.

افزایش درآمدهای شهرداری قم در سال ۱۴۰۱

سیدابوالفضل اسماعیلی، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به اصلاحیه و متمم بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری قم، تصریح کرد: در متمم بودجه، حدود یک هزار میلیارد تومان افزایش درآمد و هزینه، معادل ۲۵ درصد رشد داشته‌ایم.

وی ادامه داد: ۷۰۰ میلیارد تومان از این افزایش درآمد در حوزه عمرانی هزینه و پروژه‌های کلان‌شهر با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به افزایش ۴۱ درصدی هزینه خدمات شهری در سال ۱۴۰۱، گفت: مبالغ در حوزه خدمات شهری بر مبنای قرارداد پرداخت می‌شود و بخش اعظمی از هزینه‌ها مربوط به افزایش دستمزد کارگران است.

کد خبر 628008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.