احداث پل‌های سیمانی و ساماندهی ورودی معابر شهر

شهردار زرند از احداث پل‌های سیمانی و ساماندهی ورودی معابر خبر داد و گفت: بهسازی و ساماندهی پیاده‌روهای خیابان‌های اصلی شهر طبق برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرایی می‌شود.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شناسایی پل‌های معیوب معابر سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از پل‌های ورودی کوچه‌های سطح شهر وضعیت مناسبی ندارد و امکان بروز آسیب برای وسایل نقلیه و شهروندان وجود دارد.

وی از احداث پل‌های سیمانی و ساماندهی ورودی معابر خبر داد و افزود: ساخت و نصب پل، دال و لوله‌های بتنی در راستای بهبود وضعیت کوچه‌ها در حال انجام است.

شهردار زرند با بیان اینکه تلاش داریم با تأمین مصالح مورد نیاز بخشی از این پل‌ها را ترمیم و بهسازی کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساخت پل در خیابان فلسطین و ابتدای بلوار شهید حجازیان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

ضیاء‌الدینی با اشاره به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی خیابان شهید صدوقی، تصریح کرد: نظافت، پاکسازی و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی به منظور ارتقای سلامت شهروندان در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: این اقدامات شامل لایروبی جوی‌های منطقه، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، نظافت و شست‌وشوی معابر، هرس درختان و ساماندهی تابلوهای معابر است.

شهردار زرند از اتمام عملیات زیرسازی و لوله‌گذاری پیاده‌رو خیابان فردوس خبر داد و اضافه کرد: فاز نخست فرش‌موزائیک این مسیر آغاز شد. یکی از برنامه‌های شهرداری، ایجاد فضای مناسب برای پیاده‌روی شهروندان به دور از خطرات احتمالی است.

ضیاء‌الدینی ادامه داد: این طرح در راستای توسعه خدمات محله‌ای و مناسب‌سازی معابر به منظور سهولت در تردد شهروندان، معلولان، افراد کم‌توان و نابینایان اجرا می‌شود.

وی رفت و آمد شهروندان در مسیری بدون مانع و ایمن را حق همه ساکنان شهر دانست و تصریح کرد: بهسازی پیاده‌روها از راهکارهای مؤثر برای ارتقای کیفیت فضاهای شهری و یکی از مطالبات شهروندان است.

شهردار زرند گفت: اجرای تعویض جداول فرسوده، جمع‌آوری پل‌های بدون مجوز، نصب تابلوهای غیرمجاز، شیب‌بندی صحیح و اصولی و اجرای سیستم نورپردازی با هدف ایجاد فضایی زیبا برای تردد شهروندان است.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه بهسازی و ساماندهی پیاده‌روهای خیابان‌های اصلی شهر طبق برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرا می‌شود، افزود: امیدوارم با اجرای این پروژه‌ها ضمن دسترسی مناسب شهروندان برای عبور و مرور و کاهش حوادث احتمالی، شاهد ارتقای جلوه بصری و شهری زیبایی برای شهروندان باشیم.

کد خبر 627892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.