رحمتی: باید وقت بیشتری برای بازی لحاظ می‌شد/ بیشترین ضربه را از وقفه لیگ خورده‌ایم

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: امروز تلاش خوبی داشتیم، اما نتیجه‌ای نداشت. مطمئنا وقفه یک‌ماهه لیگ بیشتر از دیگر تیم‌ها به آلومینیوم ضربه زد. امیدوارم در ادامه بتوانیم امتیازات باقی‌مانده را به‌دست آوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رحمتی در نشست خبری پس از دیدار برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: در طول هفته‌های گذشته، همواره به بازیکنانم گوشزد کرده بودم که از ابتدای بازی باید آمادگی کاملی به‌لحاظ ذهنی داشته باشند تا زمانی از مسابقه را از دست ندهیم. فکر می‌کنم در نیمه اول دیدار، کمی در زمین گم بودیم و حریف هم توانست از اشتباهی که خودمان داشتیم استفاده کند و به گل برسد.

وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم. چراکه در نیمه دوم توانستیم بازی هجومی را ارائه کنیم، اما ۱۰نفره شدیم و نتوانستیم بهتر عمل کنیم. در اصل بازیکنان تیممان تمام توان خود را برای این مسابقه گذاشتند و همان‌طور که اشاره کردم، در نیمه دوم صاحب توپ و میدان بودیم. البته گلی هم به‌ثمر رساندیم، اما آفساید اعلام شد. به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. فوتبال خوبی را شاهد بودیم و دو تیم برای تصاحب سه امتیاز جنگیدند.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: مسئله‌ای را البته باید بازگو کنم و آن این است که به‌دست آوردن چیزی راحت است، اما نگه داشتن آن واقعا سخت است. باید کمی به‌لحاظ ذهنی روی تیم کار کنیم. باید بدانیم چه جایگاهی در جدول داریم و برای حفظ آن تلاش کنیم. البته امروز تلاش خوبی داشتیم، اما نتیجه‌ای نداشت. مطمئنا وقفه یک‌ماهه لیگ بیشتر از دیگر تیم‌ها به آلومینیوم ضربه زد. امیدوارم در ادامه بتوانیم امتیازات باقی‌مانده را به‌دست آوریم.

وی درباره عملکرد داوری افزود: از نظر من عملکرد داوری خیلی خوب بود. تنها نکته‌ای که در پایان مسابقه به داور گفتم این بود که از عملکرد وی راضی بودیم، اما وقت اضافه بیشتری باید برای مسابقه لحاظ می‌شد.

کد خبر 627875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.