جشن قهرمانی جام‌جهانی مسی با سوارز تکمیل شد

ستاره آرژانتینی پس از کسب عنوان قهرمانی جهان، شادی خود را با هم‌تیمی سابق و دوست صمیمیش به اشتراک گذاشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لیونل مسی بلافاصله پس از قهرمانی در جام جهانی و کسب بزرگترین افتخار دوران ورزشی خود، این شادی وصف‌ناپذیر را با لوئیس سوارز اروگوئه‌ای، دوست همیشگی و هم تیمی سابقش در بارسلونا به اشتراک گذاشت.

سوارز عکسی از تماس تصویری خود همراه با مسی که در رختکن و جام در دست دارد و با هم‌تیمی هایش مشغول جشن و پایکوبی است در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک گذاشت تا خوشحالی خود را از قهرمانی مسی نشان دهد.

جشن قهرمانی جام‌جهانی مسی با سوارز تکمیل شد

مسی که در تمام بازی‌های این تورنمنت نقشی اساسی در رساندن آلبی سلسته به دیدار نهایی داشت، در فینال نیز برابر هم تیمی و رقیب خود امباپه پیروز شد تا ستاره فرانسوی در حسرت دومین جام جهانی خود باقی بماند. هر چند مسی رقابت آقای گلی را به امباپه واگذار کرد، اما توانست جایزه بهترین بازیکن جام را از آن خود کند تا آرژانتین پس از گذشت ۳۶ سال از آخرین قهرمانی خود توسط مارادونا، این بار با یکی دیگر از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به این جام دست پیدا کند.

لوئیس سوارز از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ به مدت ۶ فصل در کنار مسی در بارسلونا بازی کرد و این زوج در دوران حضورشان در باشگاه کاتالان علاوه بر تشکیل یک خط حمله آتشین در بیرون زمین نیز به دو دوست صمیمی مبدل شدند. این ستاره اروگوئه‌ای هر چند نتوانست به همراه تیم خود از دور گروهی صعود کند و پایین‌تر از پرتغال و کره جنوبی از دور مسابقات کنار رفت، اما پس از قهرمانی آرژانتین، پیام تبریکی ارزشمندی برای دوستش ارسال کرد.

مهاجم افسانه‌ای آرژانتین به زودی به بازی‌های باشگاهی بازخواهد گشت، اما بعید است که در بازی اول پاری سن ژرمن پس در تاریخ ۲۸ دسامبر برابر استراسبورگ در لیست تیمش قرار بگیرد و به استراحت بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان پس از این جام سخت اما شیرین نیاز دارد.

کد خبر 627857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.