کشف تریاک جاساز شده از سواری پراید در مبارکه

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۴ کیلوگرم تریاک و دستگیری سه متهم در عملیات مأموران یگان تکاوری استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبارکه، خبر داد.

سرهنگ مهرداد فراشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران یگان تکاوری استان اصفهان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبارکه حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۲۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود، شدند، ادامه داد: در این خصوص سه متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بر برخورد قاطع و مستمر پلیس با قاچاقچیان موادمخدر تأکید و از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 627856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.