اتوبوس حامل کالای قاچاق در نایین توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی، خبر داد.

سرهنگ دوم هادی کیان‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نائین در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف محموله کالای قاچاق شامل ۱۱۰ جفت کفش، ۱۲۰ ثوب انواع لباس و دو دستگاه تلویزیون خارجی که همگی بدون مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص دو متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی بر مقابله همه‌جانبه پلیس با قاچاق کالا و ارز تأکید و از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 627853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.