کشف ۹۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در شهرستان بن

فرمانده انتظامی شهرستان بن از کشف ۹۰۰ لیتر سوخت گازوئیل عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ کوروش صفیان، فرمانده انتظامی شهرستان بروجن امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، با اشاره به کشف یک دستگاه خودروی مسروقه، اظهار کرد: با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ جانبازان، یک دستگاه خودروی سواری پراید مسروقه که دارای سابقه سرقت بود، کشف شد.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ جانبازان، این خودرو که پیش‌تر در حوزه استحفاظی سرقت شده بود کشف و به مال‌باخته تحویل داده شد، همچنین اقدامات قانونی در این خصوص انجام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بروجن به شهروندان توصیه کرد، هشدارهای پلیس را جدی گرفته و خودروهای خود را به تجهیزات ضد سرقت مجهز کنند.

کشف یک تن چوب قاچاق در لردگان

سرهنگ علی تابش‌فرد، فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت: بنا به گزارش منابع و مخبران و مأموران منابع طبیعی مبنی بر تهیه چوب جنگلی توسط فردی با هویت معلوم در منزل، عوامل فرماندهی انتظامی بخش رودشت با کسب دستور از مقام قضائی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم، یک تن چوب جنگلی بلوط کشف و ضبط شد و در این راستا یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۹۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان بن

سرهنگ دوم سعادت‌الله اسکندری، فرمانده انتظامی شهرستان بن از کشف ۹۰۰ لیتر سوخت گازوئیل عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی خبر داد و افزود: با اشراف اطلاعاتی مأموران یگان امداد این شهرستان یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا که به صورت غیرقانونی اقدام به سوخت‌گیری ۹۰۰ لیتر گازوئیل خارج از عرضه شبکه فرآورده‌های نفتی کرده بود، توقیف شد.

وی اضافه کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 627848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.